10 Aralık 2014

İndirim öcesi The Balm güzelleri..

Yine bir yılın sonuna geldik ve yılbaşı içi muhtelif indirimler ile karşı karşı karşıyayız. Peki bu indirimlerden ne alacağız, cüzdanı tamamen bırakıp çıksak daha mı iyi olur bakalım, inceleyelim. İlk önce Gratis'de bulabileceğiniz ve çoğu high-end ürüne beş basan The Balm markasına bakalım.
The Balm
Benim elimde The Balm'a ait şöyle bir ürün grubu var, aslında 2 tane de fırça var ama onları eklemeyi unutmuşum. Bakınca baya bir ürün varmış aslında ve hepsini de aldığıma çok memnunum, çok sık olmasa da zevkle kullanıyorum. Özellikle paletleri indirim dönemlerinde bulup bulabileceğiniz en uygun fiyatlı ve en kaliteli paletler haline geliyorlar. 

The Balm

Peki The Balm'ın oldukça kalabalık standından mutlaka alın diyebileceklerimizi neler onları görelim. Paletler içinde muhtemelen indirimde 30 TL. civarına düşecek olan Nude Dude'u öneriyorum. Bronzer olarak çok pahalı Nars Laguna'ya para vermek istemezseniz yine 20 TL. civarına düşecek Bahama Mama'yı önerebilirim, şu sıra benim elimden düşmüyor.  Instain allıklardan mutlaka cilt tonunuza göre bir tane bulun ve alın derim. Too Faced shadow insurance'a dupe gösterilen far bazı put a lid on it yine göz makyajı severlerin kaçırmaması gereken bir ürün. 
Benim elimdeki 2 rujdan biri Amanda Kissmyface burada görülüyor. Bence The Balm rujlar rahatlıkla Mac rujlar ile boy ölçüşebilir zaten çoğu da bir renge dupe olarak gösteriliyor. 

Bunlar dışında Hot Mama allık ve benim elimde olmayan Sexy Mama transparan pudra da markanın favori ürünleri arasında. Bütün The Balm yazılarımı buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.
Sevgiler..

16 yorum:

  1. merhaba
    nasılsınız?
    21 aralık blogger etkinliğime beklerim
    http://ilkblogdenemem.blogspot.com.tr/2014/11/21-aralk-2014-te-6blogger-bulusmamz-var.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fidanbaşaran çok teşekkürler işim olduğu için katılamayacağım.. sevgiler..

      Sil
  2. Meet matte palet hakkinda ne dusunuyorsunuz peki almayi dusunuyorumda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @milkyminty ne yalan söyleyeyim çok büyük hevesle almıştım baya da kullandım ama şimdi pek elim gitmiyor.. mat ve ışıltılı renklerin karıştığı paletleri daha çok sever oldum artık.. yine de tamamen mat renklerden ve doğal tonlardan oluşan bir palet istiyorsan iyidir alabilirsin.. her balm paleti gibi tozutur aklında olsun..

      Sil
  3. Gunduz isiltili olmak istemedgimden mat farlari arastiyorum cok tesekkur ederim cevabin icin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @milkyminty rica ederim gündüz için arıyorsan iyi bir seçenek o zaman..

      Sil
  4. calofornia'yi istiyorum ya ben. ruyalarima girecek alamazsam 😄 far kullanan biri de degilim aslinda, haha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nailartinwonderland :-))) o da var ama ilk alınacaklar listemde değil..

      Sil
  5. Sırf tipleri için bile alınır bu güzellikler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik ay evet haklısın:-))

      Sil
  6. Fazla far kullanmıyorum sadece Balm Jovi palet bana yetiyor bu yüzden ama yine de ambalajları için almaya değer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda evet özellikle nude paletlerin ambalajları nefis :-))

      Sil
  7. Aldığım Balm ürünleri arasında beni üzen neredeymese hiç olmadı.Nude Dude paleti hayranlıkla aldım ancak hala fotoğraflayamamış olmama inanamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin benim de pişman olduğum olmadı hiç.. evet dude palet hakikaten şahane iyi ki Başak ve Sevi'yi dileyip almışım..

      Sil
  8. Bu indirim zorlu geçecek benim için Dude ve Balmsai arasında kaldım tercih yapmak çok zor :) Hepsi de göze hitap ettiği için görüntülerine kayıtsız kalmak imkansız.

    YanıtlaSil
  9. Nute'n tute ve dude arasında pek fark yokmuş sanırım.. Şu son indirimde Balmsai almayı düşünüyorum ben de.Sevgiler
    ledushca.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...