10 Aralık 2014

Yves Rocher Mauve Subtil Ruj..

Yves Rocher'in değişik zamanlarda, değişik ürünleri indirime sokmasını veya kampanya yapmasını seviyorum. Son zamanlarda da 109 TL.'lik alışverişe 109 TL.'lik 3 ürün hediye gibi bir kampanyası vardı. Ben de arkadaşımın doğum günü nedeni ile bir parfüm aldım, böylece burada gösterdiğim ürünler de hediyesi oldu.
yves rocher mauve subtil lipstick 


Hediye edilen ruj ultra yoğun renkli kalıcı ruj serisinden, normal fiyatı 44.90 TL.

yves rocher mauve subtil lipstick
İsmi mauve subtil..

yves rocher mauve subtil lipstick
Rengi tam sonbaharlık, yoğun ve koyu bir gül kurusu. Serinin en çok kullanılabilecek ve en popüler renklerinden biri.

yves rocher mauve subtil lipstick
Böyle kremsi hoş bir ruj kokusu var ama çok çok hafif geliyor. 

yves rocher mauve subtil lipstick
Kendisi hafif mat görünüşlü, çok pigmentli ve dudakta yağ gibi kayan bir ruj. Çizgilere dolma gibi bir kötü özelliği de yok. Ben çok sevdim.

Yves Rocher'in bu seri rujlarına bakmamıştım şimdiye kadar ama bunu çok beğendiğim için indirim görürsem bir kaç renk daha gözüme kestirdim onlara da bakabilirim.
Sevgiler..


6 yorum:

  1. Güzelmiş güle güle kullan cnm :)

    YanıtlaSil
  2. Rengi çok güzelmiş, güle güle kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
  3. mauve genelde tercih ettiğim tonlarda. bende yves in rujlarına hiç bakmamıştım, indirimde değerlendirilebilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yabanmersini evet kesinlikle indirimde değerlendirilir bu :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...