6 Aralık 2014

Günün Ojesi Mac Formidable..

Mac'dan yaptığım ve burada bahsettiğim alışverişimde aldığım ikinci oje de Formidable'dı. Daha önce sürdüğüm bad fairy ile buna aşık olarak aldım. Yalnız burada söylemeden geçemeyeceğim, ben ojeleri cumartesi günü Palladium'dan aldım. Daha sonra hafta içi online mağazaya baktığımda bu ojeler 17.50 TL. idi. O anda emin olamadım ve aklıma da bir şey gelmedi. Sonra diğer hafta sonu Bağdat Caddesi mağazasında söyledim hemen müşteri ilişkilerine başvurun dediler. Ama pazartesi günü online mağazada da fiyat 35 TL. olmuştu, bu nedenle Bağdat mağazasından uyarı gittiğini düşünüyorum. Neyse olan oldu ben de fişimi atmıştım zaten ama bir daha kesin kontrol etmeden bir şey almamaya karar verdim.
Mac Nail polish formidable

Biz gelelim Formidable'a, Bad Fairy gibi kolay sürülüp, kolay kuruyan bir oje. İçinde mor, mavi, siyah, bordo yansımalar var. İki katta opak olan bir oje. Bir yönü ile Orly Galaxy Girl'e çok benziyor.  Zaten bu ikisini de karşılaştırmalı yazacağım.

Sevgiler..

6 yorum:

  1. Yansımalar ojeleri çok beğeniyorum bu renkte çok guzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi yansımalı ojeleri ben de çok severim.. :-))

      Sil
  2. Çok güzel bir renk ama bu, aşık oldum :)
    güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina teşekkürler ben de aşık oldum buna :-))

      Sil
  3. Rengine bayıldım, çok güzel bir ojeymiş.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...