30 Aralık 2014

Yılbaşı indirimi alışverişi Gratis..

Bugün hazır indirimler 31 Aralık tarihine kadar devam ediyorken peş peşe iki alışveriş yazısı paylaşacağım. İlk yazı Gratis alışverişim hakkında geliyor. Artık sanırım alacağımı da aldığım için ve evde de yer kalmadığı için sadece denemek istediğim, merak ettiğim ürünleri alıyorum. Bu aldıklarımın da hiç biri ihtiyaç değil, deneme amaçlı alınan ürünler oldu.
gratis
Gratis'de satılan Loreal million lashes maskaranın yanında bir de makyaj temizleme suyu vardı. Kofre fiyatı 29 TL. gibiydi, maskara ise tek başına 28 TL.'ye düşüyordu. Burada asıl denemek istediğim maskara olunca hemen aldım. Instagram'da bu kofreyi 15 TL.'ye de gördüklerini/aldıklarını söyleyenler oldu. Aslında kofreler indirime dahil değilmiş, yine bazı satış personelinin iyiliğine denk gelmişlerdir diyeceğim çünkü başka bir indirimde benzer bir şekilde 30 TL.'ye düşen Nude Tude'u ben 15 TL.ye almıştım.

gosh

Daha sonra asıl istediğim kısım olan Gosh'a geçtim. %50 indirim olunca da hemen Başak'ın da önerdiği "illuminating eye roll-on" ve yapılarını çok beğendiğim forever kalem farlardan "plum" rengini aldım. 

gosh forever eyeshadow plum

Bu forever kalem farlar öyle bir şey ki bir kere sabitlenince su ile falan çıkmıyor kesinlikle, elime denemek için sürdüğüm kalemi ancak ıslak mendil ile çıkartabildim.
Plum metalik bir gri-lila rengi, alt kirpik dibinde veya göz pınarında çok hoş duruyor. Ayrıca far olarak da crease bölgesine uygulanabiliyor.

gosh forever eyeshadow plum

Sabitlenmesini beklemeyip, elimle dağıtınca da böyle görünüyor.

gosh illuminating eye roll-on

Illuminating yani aydınlatıcı göz/göz altı kremi de roll-on şeklinde, alttan hafifçe sıkılıp, ucundaki metal toplar ile uygulaması yapılabiliyor. 

gosh illuminating eye roll-on

Hafif ışıltılı ama sedefli olmayan pembemsi bir rengi var. Bu ürün hem göz altına ışıltı vermek içi hem de göz altını bir baz sürerek hazırlamak için kullanılabiliyor.  Kapatıcının çizgilere dolmasını engellemek ve göz altı morluklarını da hafifletmek işlevleri arasında bulunuyor.
Bu ürünü henüz kullanmaya başlamadım, deneyip fikir edinince detaylı yazacağım.

Benim bu sefer Gratis alışverişim işte bu kadardı, belki bu akşam uğrayıp bir Gosh forever kalem far daha alabilirim bakalım. Bu arada roll-on indirimde 13 TL., kalem far ise 15 TL. gibi oldu. 
Sevgiler..


19 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım :* mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kızsalşeyler.. teşekkürler sana da mutlu yıllar :-))

      Sil
  2. iyi günlerde kullan canım. Yılın son alışverişi yazmamışsın :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam teşekkürler :-)) öğleden sonra bir de watsons gelecek ve her an yeni alışveriş de yapabilirim yani..

      Sil
    2. Ben hiç birşey almadım, inanabiliyor musun o.O ama lüks bakıma minik bir servet harcadım

      Sil
    3. @siriyaşam :-))) gördüm evet bu seferlik de böyle olsun o zaman hem o setler de oldukça uyguna geldi sana bence..

      Sil
  3. aaaa ben maskaradan çok memnunum 40 tl ye almıştım sanırım bayağı düşmüş üstelik hediyeli çok ii yapmışsın ben de roll on u merak ettim parlaklık verio mu gerçekten hemen aliim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zeyenpintatlıdüşleri evet iyiydi fiyat, memnun olmana da çok sevindim bak şimdi.. roll-on u daha deneyemedim ama 13 tl indirim fiyatı alınabilir rahatça..

      Sil
  4. güle güle kullan canım, loreali bende aldım ve çok beğendim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @emirkokusu teşekkürler :-)) çok sevindim beğenmene hep olumlu yorumlar duyuyorum loreal hakkında zaten..

      Sil
  5. Hepsini gule gule kullan, kremini goz kadar cok duyfum ki gercekten merak eder oldum artik, sevgiler ve mutlu yillar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @periscope çok teşekkürler sana da mutlu yıllar :-))

      Sil
  6. Canimm guzel gunlerde kullan hepsini. Cok hos seyler almissin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik.. çok teşekkür ederim şekerim :-))

      Sil
  7. Güzel günlerde kullan aldıklarını! İyi seneler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @çalışananne teşekkür ederim sana da iyi seneler :)

      Sil
  8. hepsi harika güzel günlerde kullan. Gosh İlluminating roll-on benim makyaj çantamı mahvetti, aman dikkat et. Kilit sistemi olmadığı için krem bilye kısmından akabiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün ay nasıl yani?? gerçi yanıma almıyorum ama evdeki makyaj çantama da pat diye atıyorum yani dikkat edeyim bari.. teşekkürler canım benim iyi seneler :-))

      Sil
    2. sana da iyi seneler cnm, herşey gönlünce olsun :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...