15 Aralık 2014

Günün Ojesi Clinique black honey..

Günün ojesinde online sitesinden yaptığım alışveriş ile aldığım ve burada bahsettiğim Black Honey setinin içinden çıkan aynı adlı oje var. Clinique ürünlerle gerçekten de çok anlaşamıyorum sanıyorum ben, çok beğenerek ve zevkle alıyorum ama çok da beklediğim gibi çıkmıyorlar. Daha önce 2 Clinique oje kullanmıştım, biri açık renk olduğu için sorun olmamış, diğerini ise şimdi bakınca hatırladım sürdüm ancak beğenmediğim için çekip blogda yayınlamadım.
Clinique black honey

Gelelim black honey'e, rengi tek kelime ile muhteşem, durup durup tırnaklarıma bakmama sebep olacak kadar güzel. Hatta bunun için bir ayrıcalık yaptım ve 2 gün tuttum tırnaklarımda. 
Ancak bu koyu renge rağmen 2 katta hala tırnakta dalga yapan ve boşluk bırakan bir yapısı var. Bu görüntüye 3 hatta 4 katta ulaşıyorsunuz. 2. ve 3. katta bırakılan oje uçlardan hemen açılmaya  başlıyor. O nedenle akşam sürdüğüm ojeye ertesi gün sürekli yama yapmak zorunda kaldım. 
Rengi o kadar güzel ki ama daha fazla kötüleyemeyeceğim. Yine bütün zorluğuna rağmen sürerim gibi geliyor.
Bu ojenin de içinde bulunduğu Clinique Black Honey seti  59 TL.'ye satışta.

Ojesi değil belki ama kalemini  çok daha zevkle kullanıyorum.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. Bunun gibi siyaha bakan renkleri çok seviyorum.Sana da çok yakışmış canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin ben de çok severim teşekkürler :-))

      Sil
  2. Of gerçekten tek kelimeyle muhteşemmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi evet muhteşem bir rengi var gerçekten :-))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. @atahanilehayat :-)) sürekli sürebilirim ben de..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...