8 Aralık 2014

Nars Bali tekli far..

Geçen gün evde stok güncellemesi yaparken uzun süredir kullanmadığım bir farım ile yeniden aşk tazeledim. Nars ürünlerini ve özellikle de farlarını çok aldığım bir dönemde bu farı da mat kahve aşkıma yenilerek almıştım. 
nars bali


Ah şu Nars ambalajları, ne yapsam da pis pis durmasını engelleyemiyorum. Bu silinmiş temizlenmiş hali bir de.

nars bali

ve kendisini zamanında baya bir kullanmışım değil mi? Yeniden kullanmaya başladığım ilk gün dibini gördüm. Ortasında bariz çukur açmışım farın.

nars bali
Rengini tam acı kahve olarak tanımlayabilirim, benim en sevdiğim renklerden biri ve tamamen mat yapıda. Alırken ve sürerken biraz tozlanıyor ama sürdükten sonra gözde dökülme yapmıyor ve oldukça da kalıcı bir renk. Nars'ın  fiyatlarından resmen  korkuyorum artık.

Sanırım tekli far fiyatları 80-90 TL. olmuş olabilir en son, bir tekli fara bu kadar verilir mi derseniz hayır artık çok aşık olduğum bir renk olmazsa vermem.
Sevgiler.

6 yorum:

  1. Mat renkler günün kurtarıcısı oluyorlar. Güzel bir renk güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @inciD evet mat farlar her daim kurtarıcım zaten benim de teşekkürler :-))

      Sil
  2. Rengi çok güzelmiş yani aşık olmakta haklısın :) Tek bir fara 80-90tl bende vermem diye düşünüyorum yani henüz vermedim. Bide set olunca insanın gözü görmüyor veriliyorda tek fara bilmiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgider nars değil de bu sefer Burberry tekli bir far cezbediyor beni bakalım ne kadar dayanabileceğim o cazibeye .-))

      Sil
  3. Rengi cok hos ama bulunmayacak renk degil sanki . Fiyati ise el yakiyor cidden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik evet bulunur tabi benzeri ama ah o nars takıntısı yok mu yaktı beni :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...