12 Aralık 2014

Mac pressed pigment modern majesty..

Burada bahsettiğim hafta sonu alışverişinde Mac Heirloom koleksiyonu mini pressed pigmentlerden modern majesty isimli renge bildiğin aşık oldum ve direk fiyatına bile bakmadan aldım.  Mac'i bu pigentleri mini boylarda çıkartması harika olmuş, şimdi bir de refill olarak çıkartmasını ve buna göre mini paletler yapmasını istiyorum, çok mu şey istiyorum acaba?
Mac pressen pigment modern majesty


Mini modern majesty rengimiz içinde bordo-kahve-yeşil-altın tonları taşıyan, güneşte metalik yansımaları olan, oldukça pigmentli ve oldukça kalıcı bir renk. 

Mac pressed pigment modern majesty

Mini ambalajında makyaj çantasının değişmez bir ferdi olabilir kendisi, bir de keşke bu kadar pahalı olmasaydı bu minik şey 71 TL. ama değer mi kesinlikle değer bence. Normalde devasa pressed pigmentler bu fiyatayken bu yılbaşı için hazırlanan Heirloom koleksiyonundan çıktığı için bu fiyattadır zannediyorum. Bakalım yılbaşından sonra inşallah bir Elca ziyareti yaparsam belki bunları oraya düşmüş bulabilirim.

Mac pressed pigment modern majesty

Rengi nefis ve nefis ötesi bence, böyle yanar döner renklere bayılıyorum. Bu hafta ful bunu kullandım, çok güzel renk veriyor ve istediğiniz yoğunlukta uygulamanız da değişik fırçalarla mümkün oluyor. Oldukça kalıcı, göze sürerken çok az bir tozutması mevcut ama ıslak kullanırsanız böyle bir problem de olmayacaktır.

Bu seriden enchantment ve victorian plum isimli renklerde de feci gözüm var, umarım bir şekilde Elca'dan falan bulup alabilirim.

10 yorum:

  1. Çokkkkk güzelllll :)
    Bayıldım ya:) bu koleksiyon baya iyi :)
    Güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina çok teşekkürler ben de bayıldım hala aklımda ola renkler var yani :-))

      Sil
  2. yaaaa asik olman gayet normal, cooooook güzelmis, güle güle kullan süper secmisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @vivamakyaj teşekkürler :-)) bence de en güzel rengi buydu..

      Sil
  3. Renge,pigmentasyona aşık oldum bende ama fiyatta uçmuşlar resmen.Umarım Elca'da muadillerini bulabilirsin.Bu ara bende Elca ile yatıp kalkıyorum.Her an bir kaçamak yapabilirim.
    Güle güle kullan bu arada,kuşkusuz çok yakışmıştır bu renk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin teşekkürler tatlım... Elca demişken haftaya pazartesi ya da salı oradayım mutlaka sabahtan geleceğim ki rahat rahat gezeyim.. sana uyarsa buluşup gidebiliriz..

      Sil
  4. Ay pigment far okudukca onlarla makyaj yapasım geliyor. Yarın ben de pigment farlarımla makyaj yapayım bari. Rengi cok güzelmiş şekercim. Güle güle kullan opuyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik.. ben de bayılıyorum bu ara sırf bunu kullandım zaten makyajımda:-)) teşekkürler canım..sevgiler..

      Sil
  5. Çooook beğendim. Güle Güle kullan canımm ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nihanlamakyaj teşekkürler Nihancım :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...