24 Aralık 2014

#2forallevent sponsorları ve detayları..

Günün detaylarından daha önce  bahsettiğim #2forallevent in yine pek çok sponsor firması vardı. Şimdi onlara yer vermek ve biraz detaylarından bahsetmek istiyorum. Bu toplantıda anne-bebek, ürünlerine de oldukça ağırlık vardı, benim bir bebeğim yok ama etrafımda küçük çocuğu olan ve durumu da çok iyi olmayan kişiler var. Bu ürünler hemen onlara gitti ve zevkle kullanılmaya başladı bile. Ben de yorumlarını kendilerinden daha sonra alacağım.


İlk olarak Nutrigen ile başlayalım. Firma bebek-çocuk obezitesi ile savaşta kullanılan, boş kalori içermeyen paket ürünlerinden ve ayrıca da çocuk gelişiminde kullanılan vitaminlerden oluşan ürünlerinden yollamış. Bu ürünler henüz 1.5 yaşında oğlu olan bir arkadaşıma gitti, bakalım bebeği hoşlanacak mı yeni mamalarından. 4MTurkiye herhangi bir oyuncak değil de, çocuk gelişimine katkıda bulunacak oyuncakları ön plana çıkaran bir marka, yolladıkları tuzlu su robotu çok ilgimizi çekti, bunu müsait bir zamanda kuracağız. Şu anda oğlumun sınavları var aklını buna veremedi. Hediyeler Günü çok tatlı kaftan desenli sabunlar yolladı. Tabi ki banyoda süs olarak kullanacağım bunları. Farinabella kolay hazırlanan ve lezzetli muffin karışımlarından yollamış, bunları daha önce de denemiş ve sevmiştik. Bonbon Market  bu tatlı domuz kumbarayı  yollamış. Bunları kullanmaya asla kıyamıyorum. Günlük kahve Türk kahvesi tutkunlarına özel 2 fincan ve bir paket adımıza özel Türk kahvesi ile aramızdaydı. 

Melekler Evinizde harika bir magnet ve kitap ayracı yollamış, bu minik meleklere bayılıyorum, evimi her yerini kaplayabilirler.  İşte daha önce hiç yemediğim, pişirmesinin de zor olduğunu duyduğum bir şey, siyah pirinç, KarraPirinç tarafından yollandılar. Neyse ki yanında bir tarif kitabı da var, deneyip paylaşacağım bakalım nasıl olacak.  Hediye Canavarı buradaki led ışıklı  Iphone/Ipad kablosunu ve aşağıdaki resimde sağ alt köşedeki ayrı resmini çektiğim iki led ışıklı tasmaları yollamış. Tabi o led ışıklar çok eğlenceli kedoşumu delirtmek için kullanacağım..
RainWalker bir çanta şemsiyesi yollamış, eski şemsiyem iyice dağılmıştı, çok iyi oldu bu.  Hüsnadan yine kullanmaya kıyamayacağım keçeden bardak altlıkları yollamış. PlusKanvas'ın bu tatlı minik tablolarından bir yenisi daha duvarıma eklendi.

İşte yemeye doyamadığım ama aslında çok kalorili bir ürün, Özde Nudo çeşit çeşit Nudolardan yollamış ki yiyelim kilo alalım diye. Tasya Design son zamanlarda çok moda olan flash tattoolardan yollamış. Bunlara bayılıyorum zaten bir sürü de gerçek dövmem var, onlara ek olarak kullanırım. Hatta ilkini bileğimin içine yaptım ve instagram hesabımda yayınladım bile. Dövme oldukça kalıcı, ovalanmazsa su ile çıkmıyor. Pakmaya'nın güzel ürünlerini zevkle kullanıyorum. Hatta yine geçenlerde vanilin kullanarak güzel bir cheesecake yapmıştım. Tuğba Kuruyemiş tarafından yollanan lokumlar ve kuru yemişler bitti bile.

Pompidu party tarafından hazırlanan bu yılbaşı eğlence paketi çok tatlıydı. Özellikle o köpük yapan şey ile oynayıp duruyoruz oğlumla beraber. Yine buradaki güzel kurabiye kavanozu da Mutluluk Perisi'nin hediyesi, tatları harika. Yine ChocChic tarafından yollanan badem şekerleri var. Geçen hafta kendileri ile de çekiliş yaptığım Renkli Sipariş çok tatlı bir melek süsü ve minik kalpli mandalları ile bizimleydi. Mutluluk Perisi sadece pastamızı yapmakla kalmadı bir de bu güzelim cupcake ve kurabiyeleri de yapıp getirdi. Benimki de çok şirin, herkesinki de çok tatlıydı.  Bonito Gifts bu tatlı sabunu ve yukarıdaki resimdeki mini kuş kafesini yollamış, çok tatlılar.

İkon Sabun'dan gelen bu güzel taşın kokusu inanılmaz, hemen havlu çekmecesine yerleşti bile.  Umur Basım bu tatlı Hello Kitty'li defteri ve aşağıda görülen rengarenk kırtasiye malzemelerini yollamış. zaten hiç kırtasiye malzemesi, renkli kalem falan sevmem ben, iyi oldu.Yine aynı firmadan çok eğlenceli bir ürün  silinebilen tükenmez kalem, son günlerde bununla oynayıp duruyorum. Xclear burun açıcı spreyler ve Nose Frida oğlumun bütün bebekliği boyunca hayat kurtaran bir şeyi burun aspiratörü yollamış, bunu her minik bebeği olan anneye tavsiye edebilirim çünkü o minnak burunlar başka türlü temizlenmiyorlar. Retro gözlüklerini alıp alıp zevkle kullandığım bir marka Tabe Kıyamet bir tane çocuk güneş gözlüğü yollamış. Bunu verecek bir çocuk arıyorum bakalım bulacağım elbet. 

Umur Basım çocuklar için bir oyun hamuru seti yollamış, bunu da hemen ilgili yaştaki çocukları olan arkadaşlarıma pas ettim. Veryverygood konuşan bir çerçeve ve kart yollamış. Yılbaşı üstü iyi değerlendirilecek bu tabi. Yine Ledmanya'dan yılbaşı süsleri de gelmiş. Bunları yeni alacağım ağaca asacağım artık. İsme özel ürün yapan Kidomino  ve Giftomino oğluma özel isimli bu havluyu yollamışlar, çok sevimli bir şey. Yine bebekli bir tanıdığıma giden Minene Turkey'den bebişler için yazlık bir pike, hakikaten çok tatlı görünüyor. Kağıt vs. yine okul öncesi ve ilk sınıflardaki çocuklar için aktivite kitapları yollamış. Bir ara deli gibi aramıştım bunlardan ama bu kadar güzelini bulamamıştım, oturup hepsini kendim yapasım geldi. Ama tabi yine bu yaşlarda oğlu olan bir arkadaşıma verdim hepsini.

La Corail'den çok hoş bir kolyem daha oldu. Değiştirerek takıyorum bu aralar.  Harfini Seç'den isme özel kitap ayraçları geldi, benimki sarı renkli ve çok tatlı. Rituel de beaute'den bir ısıtıcı bant geldi, bunu da deneyeceğiz bakalım.  Tanaçan Kozmetik'i tanımayan var mı, ya o güzelim China Glaze ojeleri duymayan var mı, sevgili Tanaçan Kozmetik bize özel %25 indirim yollamış, sanırım yeni oje koleksiyonlarına bakma zamanım gelmiş benim.

Dermodolin çok severek kullandığı Seranem şampuanı ve daha bir sürü ürününü yollamış, özellikle o poşet testerlar yolculukta, tatilde falan çok işe yarıyor. Yer kaplamıyor ve dökülme şansı da hiç yok. 
Pronail Türkiye'nin yolladığı hızlı manikür seti ve dayanıklı ojelerini de en kısa zamanda deneyeceğim.
Agonist değişik bir ürün, saç detoxu yollamış. Henüz incelemedim ama sanırım sorunlu saçlar için. Bakalım benim sürekli problem üreten ve değiştiren saçlarıma derman olabilecek mi?
Bubchen Turkiye güzel bir çanta içinde seyahat boyu bebek ürünlerinden yollamış. Pardon bebek mi dedim tabi ki ben kullanacağım, bayılırım bebek ürünlerine. Ürünlere babytogo sayfasından da ulaşabilirsiniz.
Kozmobio  yine ilk defa deneyeceğim organik ürünlerinden yollamış. Öndeki tester şampuan ve saç kremini hemen kullandım ve gayet iyiydi diyebilirim.
HC Hair Care ilk defa deneyeceğim ama çok sevilen, çok övülen saç bakım komplexini yollamış. Şu anda markanın saç maskesi ve kremini kullanıyorum. Onlar bittikten sonra bunu deneyeceğim bakalım.

Essence Türkiye yeni cilt bakım serisinden tonik, krem ve yüz bantlarından yollamış. Benim yaşıma uygun değil bunlar, genç ciltler için tasarlanmış ürünler o nedenle oğlum kullanacak. 
Yaşam Dükkanı içinde harika koka bir parfüm ve dudak balmı da olan güzel bir kese yollamış. Parfümü bileğime sürdüm mü kokusu akşama kadar kalıyor.
Karma Kozmetik herkese cilt tipine göre bir sabun yollamış.
Bliss Lacinia marka bir şampuan yollamış, bildiğim kadarıyla tedaviye yönelik bir şampuandı bu, zaten sayfasından saç dökülmelerine, kepeğe ve saç derisine iyi geldiğini gördüm. En kısa zamanda deneyeceğim.
Splat Gratis'e gelene kadar idare etmemiz için değişik bir diş macunu yollamış, hepsini o kadar severek kullanıyorum ki zaten, burada yazmıştım.
Cosmed tüy azaltıcı krem ve serum yollamış, laser epilasyon ile bu işleri hallettiğim için bunları hediye etmeyi düşünüyorum. Diğer gönderilen saç kremi, nemlendirici ve göz altı kremlerini de deneyerek paylaşacağım. Cosmed paylaşımlarını instagramdan da #cosmedaski, #cosmedturkiye ve #cosmedlebakkendine hashtaglerinden takip edebilirsiniz.


LR Kozmetik aloe vera içeren bir lip balm ve diş macunu yollamış. Bu ara LR Kozmetik ürünlerini merakla deniyorum, daha önce sevgili Elif'in etkinliğinde de hediye edilmişti. Hepsini detaylıca yazacağım.
Bebak mini boy makyaj temizleme sütü, el kremi ve bir de güzellik kremi yollamış. Bakalım kremi ilk defa deneyeceğim. 
NCare güzel bir temizleme jeli yollamış. Bu firma ile güzel bir de çekiliş yapmıştık, kazanan belirlendi ve hediyesi yola çıktı, hem kendi hem de talihli arkadaşımın deneyimlerini blogda paylaşacağım.
Garnier hem seçimimize göre saç boyası hem de BB krem yollamış. BB kremi daha önce denediğim ve burada paylaştığım için bunu da hediye edeyim diyorum. 
Rossmann Türkiye'de o gün çok güzel ürünlerden oluşan bir paketi ile bizimleydi, bu ürünleri denemeye başladım bile, hepsi yakında blogda olacaklar.

Bunun dışında AspireDimesCrush TürkiyeUneller, TotsandmoreSuteBebe ve yaka kartlarımızı hazırlayan Doğum Günü Davetiyesi, masa servislerini hazırlayan Neşeli Grup da bizimleydi.  Ayrıca  şahane çikolata kaplı ve düşük kalorili dondurma/meyveleri ile Crush Türkiye de aramızdaydı. Yine Afili Kitap'a verdiğim instagram kitabı siparişim de  geldi ve instagram hesabımda paylaştım bile. Yanımızda olan, o günü bizimle paylaşan herkese teşekkürler.
Sevgiler.

3 yorum:

  1. oh ne çok hediye vardı dimi :)

    YanıtlaSil
  2. ben de günlerdir yazmaya çalışıyorum, yaz yaz bitmiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bademlebuduk ahh sorma yazana kadar neler çektim ben bunu :-)) Nihancığım da çok yardımcı oldu sağolsun :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...