29 Aralık 2014

Son Dakika Hediye Seçenekleri..

Yılbaşına şurada 3 gün kaldı, büyük olasılıkla hepiniz hediyelerinizi önceden aldınız ya da ne alacağınıza karar verdiniz ve direk gidip alacaksınız. Ama bir de bir türlü kime ne alacağına karar veremeyen ya da hediye alması gereken ama alacağı/alması gereken kişiyi çok da yakından tanımayanlar var. Örneğin patronunuz, çekilişle size çıkan iş/okul arkadaşınız falan gibi. Şimdi böyle son dakika hediyelerine ve çok da yakından tanımadığınız kişilere ne alabilirsiniz bir bakalım.


       






Öncelikle işin zor kısmına yani çok da iyi tanımadığınız erkeklere ne hediye alabilirsiniz ona bakalım. Parfüm çok klasik ve kolay bir seçenek olmasına rağmen, yakın olmadığınız bir erkeğe bu kadar pahalı ve kişisel bir hediye pek uygun değildir. O nedenle daha güvenli seçeneklere yönelebilirsiniz. İş yerinde hediye almanız gereken kişi üstünüz ise kravat veya kalem, astınız ise atkı  veya kitap gibi bir seçenek uygun olur. 


Baktınız daha pahalıca bir şey almanız uygun düşecek o zaman da güzel bir çanta/evrak çantası iş görebilir. 


Gelelim kadınlara; kadınlara hediye almak nispeten daha kolaydır ama kişilik olarak zor beğenen biri olduğunu bildiğiniz kişiye takı, kıyafet vs. alınmaz. Bu tarz kişilere daha şaşırtıcı ve reddedemeyeceği bir hediye vermek lazım, mesela SPA merkezinde bir uygulama gibi. Bu onları hem şaşırtır hem de mutlu eder. 

Kadınlara çantadan çok cüzdan/portföy gibi hediyeler daha uygun olur bence, hele de söz konusu kadın iş yerinde üstünüz olan birisi ise. 


Bizler gibi her şeyini detay detay yazmaya meraklı hanımlar için ajanda da iyi bir hediye seçeneği olabilir, ajanda aynı zamanda erkek iş arkadaşınız için de iyi bir hediye seçeneğidir.


Tabi benim gibi kozmetik hastalarına ve yakın kız arkadaşlarınıza verebileceğiniz en uygun, en hesaplı hediye çeşitli kozmetik ürünlerinden bir buket olabilir. Makyaj çantaları da bu konuda iyi bir seçenektir.

fruit flowers

Yılbaşında ev partisine davetliyseniz mesela Fruit Flowers gibi yerden şahane meyveli, kekli, çikolatalı kocama buketler hazırlatıp yollayabilirsiniz. 

Yine ev partisine davetliyseniz ev sahibine alacağınız şampanya/şarap kadehleri ve/veya bir şişe şarap veya şampanya da çok güzel olacaktır.

Bu arada büyük- küçük bütün çocukların yılbaşında kıyafet veya kitap değil oyuncak hediye beklediğini unutmayın. Alacağınız çok çok pahalı bir kıyafet bile pazardan alınan bir oyuncak kadar ilgi görmeyecektir onun gözünde, o nedenle ucuz veya pahalı mutlaka bir oyuncak alın çocuklara.

goldmaster ütü
Ne kadar pahalı ve ne kadar iyi de olsa lütfen annenize ütü, mutfak robotu vs. almayın, hiç mutlu olmayacaktır. Onun yerine bir cüzdan, kullananlar için bir baş örtüsü, yeni bir cep telefonu, takı gibi eve değil de şahsına yönelik hediyelere daha çok sevinecektir.

Tabi ne alırsanız alın, ister kocaman bir çanta, ister minicik bir yüzük veya oje, aldığınız şeyi özenle paketlemeyi, içine de iki satır bir kutlama yazmayı unutmayın. Ben hediyenin maddi değerinden çok gösterilen özene değer verdiğim için, bunu çok önemli buluyorum. Herkese bol hediyeli, muhteşem bir yıl diliyorum.
Sevgiler..


*Görseller Google'dan alınmıştır, bana ait değildir.




2 yorum:

  1. ay bana çekilişte hamile bi arkadaşım çıktı bebek günlüğü aldım :) seçimde çok zorlanmadım yani :D

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @zeynepintatlıdüşleri :-)) bence de süper bir hediye olmuş..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...