8 Aralık 2014

Renkli Sipariş ile Çekiliş Sonucu..

Evet bir çekilişin daha sonuna geldik. Renkli Sipariş ile yaptığımız çekiliş bugün bitti ve hemen sonuçları da açıklamak istiyorum çünkü en kısa sürede yeni çekilişler başlatacağım.

10'lu Kırmızı Keçe Kalp


Evet bakalım random kimleri seçmiş..

Bildiğiniz gibi ilk talihlimiz siteden 50 TL. hediye çeki kazanacaktı.
Talihlimiz 16 numara Umut Şükran oldu.

Daha sonra 5 kişi ilk alışverişlerinde kullanmak üzere 20 TL. hediye çeki ve ücretsiz kargo kazandılar.
1. 3 numara  Nilgün M.
2. 21 numara 7Tepe
3. 10 numara Siri Yaşam
4.25 numara Gül Özdemir
5. 34 numara Kumral28

Hepinizi tebrik ediyorum.

Ayrıca her katılımcı siteden %15 indirim çeki ve 25 TL. üzerine de ücretsiz kargo kazandılar. Herkese iyi bir yıl diliyorum şimdiden. Hediye çeki kodlarınızı en kısa zamanda mail adreslerinize atacağım. 

% 15 indirim çeki kazananlar için ise standart kod ; audry

Sevgiler..

6 yorum:

  1. hastalıktan pestil gibi yattığım şu günlerde harika bir haber oldu. Audrey'ciğim hem sana hem de Renkli Sipariş'e tşk. ediyorum. hemen alışverişe koşuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün güle güle kullan tatlım ayrıca geçmiş olsun ..

      Sil
  2. çok teşekkürler :) sizi ve random kardeşimi seviyorum :) mail adresinizden ulaşıyorum size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @umutşükran ben de sizi seviyorum ve mail attım bile :-)) güle güle kullanın..

      Sil
  3. kazanan arkadaşları tebrik ederim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...