10 Aralık 2014

#yaseminkokuluevent kozmetik sponsorları..

İlkini burada ve kozmetik dışı hediyelerini de burada yazdığım @yaseminkokuluevent'in en sevdiğimiz kısmı olan kozmetik ve kişisel bakım sponsorlarına geldi sıra. Yasemin yine her zamanki gibi birbirinden güzel ve değerli markalarla buluşturdu bizi, hepsine yakından bakalım.
rexona


Rexona deodorant sevdiğim bir marka, yaz aylarında kullanacağım. Hem de galiba bu kokusu yeni.

alessandro

Alessandro'dan bir ayak kremi, tırnak sertleştirici, bir mini nemlendirici ve bir de harika bir oje gelmiş. Ojeyi denemek için çok sabırsızlanıyorum ama elim mevsim dolayısı ile hep koyu renklere gidiyor. Tırnak sertleştiriciyi ise elimdeki nail nurse biter bitmez kullanıma açacağım.

dermodolin

Dermodolin yine harika ürünlerinin olduğu bir çanta yollamış. İçinde şu anda kullandığım Seranem şampuan da var, bu şampuan ve diğerleri pek tabi ki blogda olacaklar.

bebak

Bebak cilt tiplerimize göre temizleme jeli ve toniğini yollamış, bunlardan zaten kullanmış ve beğenmiştim, gayet iyi oldu.

organic shop

Orkide Hareketi bu soğuk günlerde kuruyan vücudumuzu canlandırmak için güzel bir scrub yollamış. Kokusu yine en bayıldığım turunçgiller familyasından olunca sevmemek elde değil doğal olarak.

ovex

HC Hair şu anda da kullandığım Ovex saç maskesini yollamış, yazısını burada yazmıştım. Çok bana göre değil ama yine de saç kremi olarak seviyorum, kullanırım.

clear şampuan

Clear  şampuan ve saç bakım kremi yollamış, uzun zamandır bu markayı kullanmamıştım, bakalım nasılmış.

prozinc

Bloglarda uzun zamandır methini duyduğum bir marka Prozinc değişik şampuanlarından yollamış, hepsini deneyeceğim ya da denettireceğim saç tipine uygun arkadaşlarıma, sonra da genel bir yorum yapacağım.

dax

A&G Kozmetik'den çok güzel simli bir vücut losyonu ve pek çok saç kremi/maskesi/vücut kremi testerı geldi. Bunlardan adını daha önce de duyduğum Saç mayonezini denedim ve çok beğendim. Bunun büyük boyunu arama çalışmalarım başlamıştır.

dermokil

Dermokil bir nemlendirici ve maskeden oluşan setini yollamış, ikisini de deneyeceğim.

cosmed

Cosmed yine değişik ürünlerden oluşan mini bir set yollamış, bakalım deneyeceğiz bunları da..

bargello

Bargello parfüm bir oda kokusu, bir mini kolonya ve parfümde oluşan set yollamış, oda parfümü ve mini kolonya hemen kullanıma açıldı.

note fondöten
Note Cosmetics bir adet oje ve bir de yeni rejuvenating yani canlandırıcı fondötenini yollamış. Ojeler dışında ilk defa Note ürünü kullanacağım bakalım nasıl merak ediyorum.

Sevgili Yasemin'e bizi bu güzel markalar ile tanıştırdığı için çok teşekkür ediyorum.
Sevgiler..


6 yorum:

  1. Güle güle kullanın.. Ancak yorumlarınızı da bekleriz.. sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @inci teşekkürler kullandıkça yazacağım hepsini :)

      Sil
  2. Güle güle kullan İremcigim. Saç mayonezni ben de cok merak etmiştim. n11'de vardı galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik teşekkürler hemen bakıyorum çok iyi oldu söylediğin :-))

      Sil
  3. iyi gunlerde kullan canım yeni gordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @biricitconus teşekkürler tatlım eline sağlık tekrardan sevgiler :-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...