3 Aralık 2014

Gosh Lip Laquer innocent Lips..

Gratis'in Gosh ürünlerini tanıtmak için düzenlediği etkinlikten ve bu etkinlikte hediye edilen BB pudra ve primerdan daha önce buralarda bahsetmiştim. Etkinlikte denememiz için verilen paketten herkese değişik renkte bir lip laquer yani sıvı ruj çıktı. Bu rujları ben de dahil önce herkes bir oje sandı, sonra anladık ki değilmiş.
gosh lip laquer

Benim paketimden bu rujlardan en açık renkli olanı, hatta dudakta neredeyse renksiz görünen 001 numaralı innocent lips isimli olan çıktı. 

gosh lip laquer

Kapağının üzerindeki "kiss" konsepti çok hoş bence, değişik ve eğlenceli bir hava vermiş.

gosh lip laquer

Minik bir sünger aplikatöre sahip ve 4 ml., bazı ojelerden bile az miktarı bu nedenle bitirilebilir bir ürün gözüyle bakıyorum kendisine. Zaten paketi açtığımdan beri de elimden düşmedi. Hatta bazı koyu ve mat rujların altına da sürdüm. Tabi rujun rengini olduğu gibi değiştiriyor.

gosh lip laquer

Elimin üzerinde zar zor belli oluyor ama dudakta bu kadar belirsiz değil, dudak renk tonumu hafifçe arttırıyor ve belirginleştiriyor. Çizgilere dolma ve kuruma yapmıyor. Bir şey yeyip içmezseniz veya dudaklarınızı sürekli yalamazsanız 2-3 saate kadar kalıcı olabiliyor gerçi bu durum benim için asla mümkün olamıyor çünkü mutlaka ya su içiyorum ya kahve içiyorum ya bir şeyler yiyorum sonrasına mutlaka tazeleme gerekiyor.

Ürün sanırım 7-8 renk seçeneğine sahip ve Gratis şubelerinden görüp inceleyebilirsiniz.
Sevgiler..

12 yorum:

  1. Çok açık renkleri kullanamıyorum ben ama başka renklerine bakacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi evet beni de aklımda turuncu gibi bir rengini almak var..

      Sil
  2. küçük olduğu için çantada rahat taşınabilir.süper...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @atahanilehayat evet cepte bile taşınabilir..

      Sil
  3. Ben çok sevdim bu Lip lacquerleri ama içlerinde kirmizi olan bir tane varki kesinlikle dene derim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikperisi benim de kırmızı turuncu gibi olanlar aklımda zaten :-))

      Sil
  4. Bu rujları seviyorum hatta koyu renklerden birini mutlaka alacağım ancak bu renk bana pek yakışmadı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin benim de aklımda koyu renkler var yılbaşına indirim olursa :-))

      Sil
  5. bu renk danimarkalılar için özel sanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam haha olabilir daha soluk bir dudak/cilt yapısında daha iyi duracaktır doğru..

      Sil
  6. Keske Almanyadada satilsa Gosh Markasi :) güle güle kullan! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @vivamakyaj ahh keşke her marka her yerde olsa ne iyi olur :) teşekkürler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...