2 Aralık 2014

Günün Ojesi H&M Sea Brezee..

Günaydın. H&M ojeleri küçüldüğünden beri daha bir sevmeye başladığımı yazmıştım daha önce. Bu da o miniklerden biri ve benim özellikle sevdiğim ve neredeyse her gördüğüm, bulduğum markadan aldığım metalik mavi-yeşil renkte.



Sürümü kolay ve çabuk kuruyor, 2 katta biraz dayanıksız gibi geldi bana, uzun süreli kullanılacaksa 3 katı tercih edin derim ama ilk iki katı iyice kuruttuktan sonra 3. katı sürün. Yapısı biraz kremsi ama kuruduktan sonra zedelenme tehlikesi yaşamadım. Özellikle güneş altında çok güzel duran bir renk, yakınlarınızda H&M varsa ve bu tarz renkleri de seviyorsanız bir bakın derim.

Sevgiler..

8 yorum:

  1. renk harika ve süper çok ta yakışmış:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @reçelim teşekkür ederim Nesrincim :-))

      Sil
  2. ben de çok seviyorum bu renkleri :) ama ojelerimin sayısının 100ü geçtiğini farkedince oje almaya bir mola vermem gerektiğini farkettim :) Güle güle kullan canım :)

    http://nailartinwonderland.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. @anilartinwonderland :-)) 100 mü ahh ben ne yapayım nerelere gideyim bilemiyorum artık

    YanıtlaSil
  4. Tek kelime bayıldımmmm ama benim tırnaklarımda böyle durmuyor yaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kızsalşeyler :)) mutlaka güzel durur ama

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...