23 Eylül 2014

Günün Ojesi H&M + Essence top coat..

Günaydın. H&M kozmetik reyonunu ama özellikle ojelerini çok seviyorum. Her uğradığımda 1-2 renk mutlaka bulup alırım. Hele de şimdi ojelerin boyutları küçülüp, fiyatları da ucuzlayınca mutlaka yeni renkleri alıp deniyorum. Geçtiğimiz hafta lansmanlar nedeni ile Taksim'e gidince Beyoğlu H&M'de uğramadan geçmedim. 
Ojenin adı exquisite emerald, şahane bir mücevher rengi. Bu ton metalik yeşilllere bayılıyorum. Her boy tırnakta şahane duruyor. 

O kadar sevdim ki poz poz çektim. Ojenin kalıcılığı ve kuruma süresi iyi ama rengini 3 katta tam verdi. Bu kadar koyu ojelerde 3 katta sonuç alabilmek biraz tuhaf oluyor ama renk uğruna katlanıyorum.  Burada bahsettiğim Essie dive bar gibi içinde pembemsi geçişler var ama tırnağa yansımıyor bir türlü.

Evet sürmelere doyamadım üzerine bir de Essence pixie dust top coat ile holo efekti verdim ve ojenin bu haline daha bir bayıldım. Pixie dust kolay sürülüp, kuruyan ve normal şekilde tırnaktan çıkan bir top coat. Her nasılsa bunu daha önce görüp almamışım ama bayıldım.  Ojenin içindeki pembe renk yansımaları bu şekilde belli oldu.

Essence pixie dust holo efekt top coat'u bu kış sıkça tırnaklarımda görebilirsiniz.
Sevgiler..

4 yorum:

  1. Vayyy diyorum renge bittim benn!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yasemin.. :-)) ben de öyle bu renge dayanamıyorum..

      Sil
  2. ikisine de bayıldım..Essence pixie dust'u bir türlü bulamıyorum. H&M konusunda da Ankara'ya mı getirmiyorlar herşeyi, ben mağazanın boşaltıldığı güne mi denk geliyorum hep anlamıyorum..ne zaman gittiysem hiçbirşey yok..olanlar da açılıp saçılmış ürünler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün.. essence standları bomboş zaten uzun süredir.. bu da tek kalmıştı tesadüfen buldum.. HM'nin yağmalanması ise tamamen ayrı bir konu..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...