2 Eylül 2014

Bitenler Ağustos,,

Evet, bir ay daha bitti ve sonbahar mevsimine girdik. Yaz ne çabuk bitti değil mi, gerçi daha sıcak havalar görürüz ama yaz resmi olarak bitti. Yazın son ayında ise istediğim kadar ürün bitiremedim, bunun nedeni zırt pırt bir yerlere gitmem oldu tabi. Bundan sonra daha düzene girerim sanıyorum.


Hemen FlorMar çantama boca ettiğim ürünlerin toplu haline bakalım. Yine de büyük parçalar bittiği için performans fena değilmiş.

Bitenlerin gediklisi Sarıkız, Ambre Solaire kuru güneş yağı, yazısı burada var, seneye de başka bir şey denemek istemezsem alabilirim.  Beauty Formulas cooling mist ise geçen sene çantamda kalan serinletici yüz ve vücut spreyi, çok güzelmiş meğerse ama satışı yokmuş sanırım artık, Watsons'dan almıştım. 

#özelizbizbloggerızbiz etkinliğinde hediye edilen Zigavus marka, nar özlü şampuan, bütün yaz bunu kullandım diyebilirim. Saçımı yumuşatmasını ve dökmemesini sevdim. Yenisi alınabilirlerden. Urban Care markasına ait iki seyahat boyu şampuan, yazlıkta kullandım. Argan yağlı olanı daha sevdim diyecekken keratin özlü olan saçımı daha iyi yaptı, daha yumuşattı ve kokusu da daha güzeldi. Ama büyük boylarına şimdilik gerek duymuyorum.

Bioderma Sensibio, bir şişe daha bitti, bir süre için bunu kullanmaya ara verip Garnier ya da Cyrene kullanacağım. BBW beautiful day vücut spreyi, koku harika ama kesinlikle kalıcı değil. Zaten bütün BBW body mistler için aynı şey söz konusu. Alışverişinden ve kendisinden burada bahsettiğim el sabunu, gerçekten bayıldığım bir sabun, kokusu da harika ama indirimde görmezsem bir daha almam sanırım.

Avon saç tazeleme spreyi, bunun da ilk sıkımı iyi sonra koku 5 dakika içinde gidiveriyor. Yine Avon saç koruma spreyi, güneşte saçı koruyacağını vaat etmiş ama açıkçası böyle bir etki göremedim. Boyam da her zamanki gibi aktı, saçım da denizde kurudu. Sephora'dan aldığım ve burada bahsettiğim 15 SPF'e sahip vücut spreyi, ikincisini aldım bile, şehir içinde de kullanmak için oldukça pratik bir ürün.

Burada bahsettiğim Dove seyahat setinden çıkan duş jeli ve buradaki Yves Rocher tırnak/tırnak eti peelingi; ikisinden de memnun kaldım. Yves Rocher tırnak eti peelingi biraz bereketsiz gibi geldi yalnız şimdi Kalyon deniyorum bakalım. Parmex aseton, Benri ile birlikte favori markam. Clinians güneş kremi, deneyemedim bile kokusu tuhaf geldi bana atıyorum. Rival de Loop göz kremi, fena değildi ama yeniden almam artık.


İlk eos'umu bitirdim, hem de en sevdiğim limonlu olan.  Koi Tokyo göz kreminden de burada bahsetmiştim, onu da yeniden almam sanırım, daha denemek istediğim çok krem var. Bioderma Sebium yüz yıkama jeli testerı, daha önce de kullanmıştım, iyidir zaten elimde kocaman bir kutu daha var. Bakalım ne zaman sıra gelecek. TBS C vitaminli bir setin 10 günlük kür olarak kullanılan aydınlatıcı toniği, pek bir şey anlamadan bitiverdi.

Temsili olarak pamuklar, seyahat diş fırçası, jilet ve ayak törpüsü.

Bunlar da çöpe gidenler, her ikisinin de dibinde az kalmış ve nasıl olduklarını hatırlayamıyorum bile o kadar eskiler yani, doğruca çöpe tabi.

Neyse bu ay da hasılat fena değilmiş, bu ay sırada dibini gördüğüm, çok az kalan çok ürünüm var, inşallah bitireceğim hepsini.
Sevgiler..

18 yorum:

  1. Vaayy diyorum bunların hepsini nasıl bitirdin!!
    Eos'u nerden almıştın ben Amerikanya'dan getirtmiştim, bir tutti fruttisini br de nanelsini. Tipi dışında bi işe yaramadı zaten, tipi güzel, yumuşatmıyor.
    Bir diğer yorumum da bu saç spreyi ile ilgili, ben bi ürün kullanıyorum Sevil'den almıştım ama adı neydiii yaa? Bir saniye..
    Hha Pink Sugar!!
    Allahım o nasıl güzel bir koku, şeker şeker.. Ve 5 dakikada gitmiyor. En az 10 dakika :P
    Tamam o da uçuyor ama o kadar kısa sürede değil.
    Neyse bayağı bir şey bitirmişsin ben hala o kısımdayım..

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @yasemin.. :-))) evet yaa kolay olmadı çoğu uzun süredir kullanımda olanlar öyle bir ayda falan bitmiş değil tabi.. en çabuk bitirdiğim aseton, sarıkız ve şampuan zaten benim.. Sevil'e bakarım var mı diye ama normal body mist sıksan da aynı hesaba geliyor zaten.. eos'u instagram satışlarından almıştım ama hatırlamadım şimdi kimdendi..

      Sil
  2. Performansını küçümseme, süpersin :) Avon saç tazeleme spreyini ben de hiç beğenmemiştim. Dove şampuanı da çok beğenirim. Sephora'nın body mistini merak ettim.
    Sevgiler...

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi.. teşekkürler :-))sephora body mist yazısı vardı blogda bakabilirsin oradan..

      Sil
  3. baya ürün bitmiş kocaman bir alkış:)

    YanıtlayınSil
  4. Woww nekadar ürün bitirmissin, darisi basima :D

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @vivamakyaj.. şimdi sonbaharla birlikte düzene girer daha çok bitirirsin umarım o zaman canım :-))

      Sil
  5. Aylar oldu bitenler yazısı yazmayalı ev çöplüğe döndü şimdi de onca şeyi nasıl yazacağımı kara kara düşünüyorum :) 1 ay için fena ürün bitirmemişsin İremim

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeyaşaraltunbaş.. evet ya yazılarını özledim ben senin.. yaz artık güzel yazılarını :-))

      Sil
  6. Ayy seninkileri görünce evdeki dağ aklıma geldi, yazmaya yazmaya öyle çok ürün bitti ki nasıl altından kalkıcam bilemedim :/ Ama tebrik ederim seni yine de :D Daha nice bitenler olsun inşallah :D

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @shewgy.. teşekkürler canım senin yazını da bekliyorum tabi ki :-))

      Sil
  7. Oh canim bir suru urun bitirmissin tebrik ederim :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik.. teşekkürler tatlım :-))

      Sil
  8. Narlı şampuanı henüz denemedim ama çok ilgimi çekiyor,elimdeki açık şampuanlar bitsin diye bekliyorum.

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun.. :-)) kullanıp yorumlamanı bekliyorum o zaman..

      Sil
  9. performansın süper ...benim ev de çöp eve döndü inşallah yazabilirim..Ben de Bioderma'ya ara verdim Cyrene'den çok memnunum şimdilik :)

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün.. teşekkürler :-)) evet cyrene bence de çok iyi..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...