29 Eylül 2014

Gratis Bayram indirimi alışverişi..

Günaydın. Biz güzellerin ve alışveriş aşıklarının heyecanla beklediği zamanlardan biri geldi ve geçti bile, geçtiğimiz hafta sonu Gratis ve Watsons yaklaşan Kurban Bayramı için çeşitli oranlarda indirim yaptılar. Watsons'da Rimmel London indirime girmemişti, o nedenle bir şey almadım ama sanırım şimdi 3 Ekim'e kadar sürecek yeni bir indirim başlattı Watsons ve %40 gibi bir indirim olacak. Ben de istediğim tekli farları alacağım.
Gratis indirimi ise fena değildi, tabi en dişe dokunur indirim %50 ile The Balm'daydı. Hele de yeni paletlerin geldiği bu zamanda indirim gayet iyi oldu.  Ama açıkçası Gosh'da minicik de olsa bir indirim olmaması nedeni ile hayal kırıklığına uğradım. Neyse belki de marka yenidir ve yılbaşına falan olabilir.

Almyacağım almam dediğim Nude Dude'u instagram resimlerinin güzelliklerine ve sevgili Başak ve Siri'ciğimin gazına gelerek ve gittiğim 5. Gratis'de bularak aldım. Fiyatı 29.90 TL. idi ve iyi ki de almışım, teşekkürler kızlar. Bu arada instagramdan da takip edenler bilir Nude Tude paletim evin içinde kayboldu, nereye gitti hiç bilemiyorum, o nedenle bu paleti almam gerekiyordu yani (kendimi teselli :D). Makyaj temizleme sütleri tamamen ihtiyaç, çünkü elimde son bir tane var o da açık ve yarısında, lazımdı yani. Eclips makyaj süngerini denemelik aldım 8-9 TL. gibi bir fiyatı var, iki gündür de deniyorum fena değil gibi detaylı yazacağım. Creightons duş jeli güzel koku kontenjanından alındı. Değişik 6-7 kokusu var sanırım, bu sefer nasıl olduysa vanilyalı olanını almadım. Perfect White diş macununu ise değişik ve siyah renkli olduğu için aldım. Daha önce Splat markasının siyah diş macununu kullandım ve sevdim. Yalnız bunda bir fiyat karışıklığı gördüm şimdi çeşitli alışveriş yazılarını okuyunca, ben 8.50 TL. gibi bir fiyata aldım ama bir blogda 5.90 TL. olduğunu okudum ki Gratis'in her indirimde çeşitli şubelerinde bu tür fiyat farkları olması hoş değil. İndirim varsa her şubeye aynı fiyatın gitmesi lazım. Sonuçta 2-3 TL. önemli değil gibi ama önemli olan kendimi iyi hissetmemem bu konuda. Bir daha istediğim şeyin fiyatlarına bir kaç şubede birden bakacağım. Aslında geçen indirimde de olmuştu böyle bir şey ama benim dikkatsizliğim tabi unuttum gitti. Neyse 2. ders oldu bana, artık üçüncüde atlamam sanırım.
Sevgiler..

13 yorum:

  1. Karlı ve güzel bir alışveriş olmuş.Ama fiyat farkı olması gerçekten can sıkıcı.Bir an önce çözülmeli bu problem.Her indirim dönemi aynı şey oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @dolapperisi.. evet geçen bayramda da palm olive köpük sabunlarda önce indirim yok demişlerdi bir şubede sonra başka birinde olduğunu gördüm falan neyse ki almamıştım.. bir dahaki sefere hepsine bakacağım tek tek..

      Sil
    2. Ben de fiyat bizzat fiyat farkı gördüm iki gratis şubesi arasında :/ Kimi yerlerde de çalışanlar indirim yok diyor ama kasada indirimli geçiyor.

      Sil
    3. @alice.. evet geçen bayram ben de inatlaşıp palm olive köpük sabunların fiyatlarına kasadan baktırtmıştım gördüler ki indirim varmış..:-))

      Sil
  2. kesinlikle o paleti alman gerekiyordu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam.. evet yaa kesinlikle gerekiyormuş bayıldım çünkü :-))

      Sil
  3. Hihihihi :))) neyse, beğenmene çok sevindim! Gerçekten güzel palet :) hepsini güle güle kullan canım! Öpüyorum!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik.. teşekkürler iyi ki almışım diyorum yani ..:-))

      Sil
  4. @yağmurbaşaran.. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Geçen bayram Watsons indiriminde yaşadığım sorunlardan sonra resmen indirimlerden soğudum.Ama Gratiste hiç sorun yaşamamıştım.Üzüldüm.Tek faydası ne kadar kızdırdıysalar artık benim gibi bir kozmetik canavarı bu kadar indirime rağmen kendini tutabiliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @uğurböceği.. işin tuhafı bende hiç watsonsda problem yaşamadım.. her zaman indirimler doğru hesaplandı.. işte kimin şansına çıkarsa aksilik artık :-(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...