30 Eylül 2014

Günün Ojesi Note Kozmetik Cinnamon

Günaydın. Hafta sonu Cosmoshop'a yolum düşünce daha önce momontenka'nın blogunda görüp renklerini çok beğendiğim Note Kozmetik ojelerden birkaç tane aldım. Tabi özellikle en beğendiğim olan Cinnamon yani tarçın rengini deneme sürüşü için tercih ettim. Daha önce Note Kozmetik'den sadece tek bir oje deneyimim olmuştu, şimdi 4 oje daha almış oldum. 

Cinnamon nefis bir sonbahar rengi, tam anlamı ile bayıldım. Benim hayalimdeki "nude" tonu budur işte, bu rengin açıktan koyuya bütün renk scalasını alabilirim. Sürümü kolay geldi, zaten fırçası orta büyüklükte ve hafifçe yassı. Eğer fırçaya yeter miktarda alıp, tek bir hamle ile uygularsanız iki kat yeterli olabilir.  Ancak daha önce sürdüğüm Note Kozmetik ojesinde ilk günün sonunda soyulma olduğu için, bunu hemen 3. kat ile takviye ettim. Kuruma hızı çok iyi, kurutucu sürmeme gerek bile kalmıyor.

Ben bu ojeyi çok sevdim. Umarım diğer aldıklarım da bu oje gibi iyi çıkarlar. Bu arada Note ojeler 2.50 TL.
Sevgiler..

4 yorum:

  1. Oje dyetindeyim aklıma giriyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @melonunojeleri ahh nasıl gireyim öyle bir diyete mümkün değil :)) kendini tutabiliyorsan süper valla :)

      Sil
  2. Arkadaşlarım saolsun kozmetikçi gördüklerinde uzaklaştırıyorlar :D Elimdekilerle yetinmemi sağladılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @melonunojeleri.. arghhh ben arkadaşlarımı ittirip girip alıyorum :-)))))))))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...