12 Eylül 2014

Heliocare Compact..

Heliocare markasına ait bu mini kompakt fondöten burada bahsettiğim #mybkevent'de Dermoeczanem tarafından yollanmıştı. Tabi kendisi SPF50 olunca kullanması/denemesi yaz aylarına kalmış oldu.
Bendeki 2.5 gr.'lık mini boyu, normalde ürün 10 mg. ve 3 değişik renk çeşidi var.

Bendeki rengi light, normal cilt tonumla uyumlu olmakla birlikte, yaz aylarında bronzlaşınca biraz açık kalmaya başladı. Ben de ne yaptım, bunu fondötenim/BB kremimle karıştırıp kapatıcı olarak uygulamaya başladım.

Minicik olması çabuk biteceği anlamına gelmiyor. Baya hırpalanmış olmasına rağmen hala dibini görmüş değilim. Tabi sadece kapatıcı olarak kullanıyorum bütün yüzüme sürsem sanırım daha çabuk azalırdı.

Kapatıcılığını görmeniz için elimin üzerinde bene uyguladım. Özellikle göz altlarımda çok iyi sonuç verdi. Çizgilere dolmadı ve rengi gayet güzel eşitledi. Tabi biraz parlama yapıyor, ondan kurtuluş yok. Gün içerisinde yaz aylarında özellikle bir kere daha pudra ile mutlaka geçiyorum. Bu çoğu ürün için böyle sadece buna özgü değil.  Ama bunun dışında kusma yapmadı ve cildimde maske gibi durmadı, bunlar artıları.

Ürünü buradan inceleyebilirsiniz. Tam boyu 48 TL. imiş.
Sevgiler..

8 yorum:

  1. Güzel gözüküyor.. İnceledim bende..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yasemin.. seneye yaza ya bu ya da shiseido compact alacağım bakalım..

      Sil
  2. parlama yapıyorsa bana göre değil :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @günlükyaşamım.. evet biraz yapıyor ama pudra hallderer :-))

      Sil
  3. Heliocare´i günes kremi ararken cok okudum bloglarda ama almanyada satilmiyor. Yüksek korumali olmasi iyiymis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @vivamakyaj.. evet yaz makyajında oldukça işime yaradı :-)

      Sil
  4. Spectrabanın bu tarz olan kompakt güneş koruyucusunu kullanıyorum ben de. Matlaştırıcı etkisi olduğundan hiç parlama yapmıyor, korumasından, dokusundan, kapatıcılığından, duruşundan çok memnunum. Ama tüm yüzüme uyguladığım için çabuk bitecek gibi:( Non-comedogenic yazıyor mu peki bunda ablacım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikaşığı.. öyle bir bilgi görmedim açıklamasında ama bana yapmadı sadece bunu söyleyebilirim..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...