26 Eylül 2014

Sephora Soda Pop Lipbalm..

Günaydın. Sephora bu ay yolladığı maillerde kiss me lip balmlarını "hot now" sloganı ile tanıtmıştı. Biliyorsunuz o ay Sephora'ya yeni ne geldiyse "hot now" oluyor. Daha önce gelenlere hot diyemezdim ama bu miniş ve tombiş lip balmlara hakikaten de hot diyebiliriz.

İlhamını Eos lip balmlardan, rengini Nivea lip careden almış olan kiss me balmlar şu anda 24.90 TL.'den satışta bulunuyor. Ben % 20 indirimimi kullandım bunun için. Alırken Palladium Sephora'da sadece bu renk bir de kırmızı vardı, halbuki toplamda 6 renk var sonradan Maltepe Park AVM'de hepsini gördüm. Zaten almak isteyebileceğim bir bu renk varmış.  Ambalaj çok şirin ama görüyorsunuz elinizi sürmenizle kirlenmesi bir oluyor.

Ama içi, o içi beni şirinliği ile mutlu etti ve Haribo kolalı şekerleri gibi kokuyor. O kokuya bayılırım ama şekerli koku sevmem ya da tadından da hoşlanmam derseniz denemeden almayın. Çünkü tadı da aynen öyle.

Sürdükten sonra dudakta tadı ve kokusu devam ediyor. Ürün gramajı yüksek, kolay bitecek gibi değil ama ben elimden düşürmüyorum bu ara yani çabuk da bitebilir. İçinde ne var hiç fikrim yok ve çok da dert etmedim bu sefer.

Rengi koyu renk seven ama kullanamayanlar için ideal, sheer yapıda, oldukça parlak ve ıslak bitişli. nem vermesi iyi. Çizgilere dolmuyor. Ama tabi ki her balm gibi biraz dağılma yapmaya eğilimi var ve kalıcı da değil. Kalıcı değil derken bir şey yeyip içmediğim bütün bir sabah boyunca dudağımda durdu, daha ne olsun. 

Parlak ve ıslak bitişli evet ve balmdır renk vermez diye aynasız sürmeye kalkmayın, çünkü pigmenti gayet şahane ve yine aynasız sürerseniz dudakta birikme veya taşma yapabilir.

Ben bu balmı çok sevdim, uzun zamandır hiç bir ürünü böyle aşk ve sadakatle kullanmamıştım. Sabah başka ruj sürsem bile öğleden sonra elim mutlaka buna gidiyor. Keşke daha çok renk çeşidi olsaydı, bir kırmızı, bir turuncu, iki daha açık pembe ve bir de renksiz olanı var. 
Sevgiler..

25 yorum:

  1. bu ürünü çok merak ettim ben de. eosları çok sevdiğim için sanırım bu ürüne karşı da bir sempatim oluştu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @birazmakyajçokçabakım.. ben de eosu sevdiğim için bunu merak etmiştim gelince de hemen aldım :-))

      Sil
  2. eos'u çok seven biri olarak bunu ben de çok merak etmiştim, keşke renk seçeneği daha fazla olsaymış bence de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @alice.. yaa evey koyu renk seçeneklerini biraz daha yapabilirlermiş.. pembeye ağırlık vermişler..

      Sil
  3. yaaa çok istiyodum bunları ama tadına dayanamam..dudak ürünlerinde koku/tad olayı beni çok rahatsız ediyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün.. yaaa :-(( kolalı jelibon ya da haribo gibi kokuyor amaa çok tatlıı..

      Sil
  4. Ben de bu lipbalmları çok merak ediyorum ya, güle güle kullan :) Böyle güzel ürünlü kozmetik postları gördükçe uzun süredir kozmetik alışverişini boşladığımı anlıyıp üzülüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ericanınblogu.. olsun olsun biraz ara vermek iyi oluyor alışverişe arada para birikiyor ve hevesin geliyor :-)) teşekkürler..

      Sil
  5. Aa çok tatlıymış bu tombiş :) Rengi de hoş. Ama o leke olayı beni deli eder!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @edamamo.. leke değil ama parmak izi mutlaka kalıyor maalesef :-((

      Sil
  6. Eos ürünlerine benzetmisler, cok hos gözüküyor, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @vivamakyaj.. evet kesinlikle ilham eosdan alınmış :-))

      Sil
  7. aaa ne güzelmiş rengi falan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam.. evet en güzel rengi bu bence..

      Sil
  8. ne şeker birşey bu :) bu arada yeni keşfettim blogunu hemen üyen oldum :) banada beklerim :)

    YanıtlaSil
  9. Çok tatlı bişeymiş :) alıp denemek lazım bi an önce <3

    Yazılarınızı severek takip ediyorum yeni bi blog açtım bende bakabilirseniz fikirleriniz önemli benim için :) Şuan devam etmekte olan bi çekiliş bile var. Şimdiden teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yağmurbaşaran.. Teşekkürler :) Pazartesi ilk iş bakarım bloguna :) minik balmı da tavsiye ederim..

      Sil
    2. Cok tesekur ederimm :))

      Sil
  10. Defalarca kez elime aldım ama sonra vazgeçtim. :/ Çok güzel yazmışsın, belki ben de dayanamayıp alırım sonunda, güzel günlerde kullan. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beatheo.. Yazıyı beğenmene çok sevindim :) çok teşekkürler :)

      Sil
  11. Çok merak ettim en kısa zamanda almak ve denemek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @witchescraft.. hele indirime denk getirirsen süper olur :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...