1 Eylül 2014

Gitti Gidiyor alışverişim..

Günaydın. Geçtiğimiz hafta içinde Gitti Gidiyor'dan uzun zamandır peşinde olduğum, görür görmez vurulduğum Sleek Arabian Nights paleti aldım. Bu palete instagramda ilk gördüğümden beri resmen aşığım. O nedenle paletin geldiğini öğrenir öğrenmez parasına bakmadan siparişimi geçtim.
Yanında bir de MUA markasına ait 3'lü far paleti ve ilk defa denediğim lipgloss hediye olarak geldi. Bunları da denemeye başladım tabi çok sevdim. Detayları yakında blogda olacak.

Sevgiler..

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik.. teşekkür ederim :))

      Sil
  2. süper.. özellikle alt sıradaki renklerinin hastasıyım..ilk fırsatta yedeklemeyi düşünüyorum.. güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün.. bence de harika bir palet teşekkürler :-))

      Sil
  3. Hepsini güle güle kullan Sleek paletin yazısını merakla bekliyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @melal.. teşekürler tabi ki en kısa zamanda gelecek yazı..:-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...