25 Eylül 2014

Günün ojesi H&M Mermaid..

Günaydın, günün ojesinde  H&M'den yaptığım alışverişte aldığım Mermaid isimli oje var. Bu renk ya da benzeri diyeyim çok ojeye sahibim aslında ama renk o kadar cezbedici ki görünce almadan duramıyorum.

Mermaid yeşil-mavi tonlu harika bir oje, fotolarda biraz daha maviye dönük çıkmış ama aslında yeşile daha fazla dönük bir renk. Bu ojelerin fırçaları da çok kalın, neredeyse tek hamlede sürülebiliyor ve kısa sürede kuruyor. Bu arada H&M sanırım bu ojelerin fiyatlarını düşürmüş, eskiden 8.50 TL. idi diye hatırlıyorum. Bu sefer 6.50 TL.'ye aldım ki tabi çok iyi oldu.

H&M ojeleri genel olarak her yerde olan, klasik renklere sahip olmalarına rağmen seviyorum. Sürüm kolaylığı ve çabuk kuruması da artı puan oluyor. Özellikle bazı simli ojeleri de hakikaten güzel ve başka hiç bir markada görmediğim renklere sahipler, yolunuz düşerse bakın derim.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. @bakbuharika.. evet ben de öyle.. blogunu da zaten izliyordum..

      Sil
  2. Seni izlemeye aldım. Bende bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  3. offf muhteşem bir renk! yazın bayılıyorum bu deniz tonlarına. tırnaklar da pek güzel! paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Bu arada sizi daha önce izlemeye almıştım ama siteye tekrar katılmam gerekti bi sorun oldu sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @duygunevrim teşekkür ederim.. bilmiyorum nasıl bir sorun oldu bazen google'da izlediğin siteyi göstermiyor falan öyle bir şey olabilir..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...