24 Eylül 2014

Mua chocolate box far paleti..

Burada bahsettiğim alışverişim ile birlikte hediye olarak gelen MUA 3'lü far paletinden bahsetmek istiyorum. MUA ürünleri de yurt dışında uygun fiyatlı ve kaliteli ayrıca da bol çeşitli drugstore ürünleri kategorisinde yer alıyor.

Öncelikle ambalajı o kadar sağlam ve kalın ki sanırım yere çok sert bir şekilde düşmediği sürece bir şey olmaz. Bana Pastel'in eski far paletlerini hatırlattı. Sanırım bir zamanlar böyle top şeklinde farları vardı.

İsmi süper Chocolate Box yani çikolata kutusu, hakikaten ismi gibi bir palet.

Renkler çok tatlı, hepsi sedefli ama çok ışıl ışıl bir görüntü vermiyorlar. Bir Sleek ya da bir Balm kadar pigmentli değiller ama gayet idare eder bir performans gösteriyorlar.

Güneş ışığında görüntüsü.

Tek başına veya başka bir paletten takviye alınarak kullanılabiliyor. Ben tek başına kullandığımda da gayet başarılı buldum. Baz üzerine kullanıldıkları için kalıcılığında bir sıkıntı olmadı. Ayrıca farların sert yapılarından dolayı kullanım sırasında tozutma yapmıyor. Bu tarz baked farlar ıslak olarak da kullanılabiliyor ama ben ıslak kullanmayı pek pratik bulmuyorum o nedenle denemedim.

Daha önce alıp, kullandığım MUA far paletlerini de burada ve burada yazmıştım. Özellikle Undressed paleti de çok severek kullandığımı söyleyebilirim.
Sevgiler..

13 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. @senadursun.. evet tam benim favorilerim zaten :-))

      Sil
  2. ıslak kullanmayı ben de sevmiyorum.. beceremiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @günlükyaşamım.. evet bana da hiç pratik gelmiyor :-(

      Sil
  3. Markanın en en en sevdiğim 3'lü paleti. Renklerine bayılıyorum. İngilteredeki arkadaşım dönmeden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi.. ingilterede arkadaşın varsa hiç kaçırma bunu :-))

      Sil
  4. Renkleri çok hoşmuş keşke Türkiye'de olsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @didemtürker.. evet olmasını en çok istediğim markalardan biri de bu :-)

      Sil
  5. MUA paletlerini çok severek kullanıyorum. Baked 'lardan sipariş vermemiştim. Çok güzel renkleri var almalı, ama bu ıslak kullanımı ben de sevemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün.. evet ya ıslak kullanım bana uygun değil anlaşıldı.. :-))

      Sil
  6. tam bu mevsimlik <3 süpermiş ama ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nisa.. evet çok uygun bu mevsim için :-) en sık kulandıklarımdan biri de bu..

      Sil
  7. Tam günlük renkler bayldımmm. Güle güle kullan tatlım:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...