1 Eylül 2014

Dore Kozmetik Aqua Platinium Ruj..

#özelizbizbloggerizbiz etkinliğinde Dore Kozmetik'de bizimleydi, tabi sadece kozmetik dediğime bakmayın, temizlik malzemesinden, mutfak eşyasına, aksesuardan parfüme kadar pek çok ürünleri mevcut, online kataloglarını inceleyip görebilirsiniz.
Ben bugün Dore Grubu ürünlerinden Eveline Cosmetics alt grubuna ait platinium ruju tanıtacağım.

Bendeki 420 numarası. Bundan başka 4 rengini daha gördüm katalogda.

Rengi yine doğal tonlarda, koyuca bir pembe. Dudakta bu kadar koyu durmuyor. 

Pigmentasyonu güzel, kalıcılığa da 2 saate kadar güzel dayanıyor. Yapısı çok kremsi, dudakta toplanma ve birikme yapabilecek bir ruj. Ancak kokusuna bayıldım, bildiğiniz meyveli sakız gibi kokuyor. Dudağıma sürdükten sonra da bir süre duyuyorum kokuyu sonra geçiyor ama tadı öyle değil tabi ki.

Elimin üzerinde swatchı bu şekilde oldu, iki kat geçtim. Normalde bu kadar koyu duracak bir renk değil.
 Net bir bitiş sağlıyor ve dudakta çok kusur belli etmiyor.

Dore tarafından hediye edilen başka ürünler de oldu, onlardan da ileride bahsedeceğim tabi.
Sevgiler..

3 yorum:

  1. Merhaba bende yeni kozmetik markası arayışları içindeyim daha önce duymadığım bir marka olduğu için hoşuma gitti. Size danışmak istediğim şey şu Dore kozmetik hangi ülke ürünü ve hayvan deneyi yapıyorlar mı? Ben markayı görünce internette araştırdım ama bulamadım. Yada nereden bu bilgiye sahip olabilirim? Şimdiden Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Bir Türk şirketi olduğunu buldum. Hayvan deneylerini hala araştırıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @atölyekedi.. Yanıt veremedim ama hayvan deneyini yarın araştıracağım..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...