3 Eylül 2014

Essence sun club oil control paper..

Özellikle yaz aylarında benim gibi yağlıya dönük ciltlerin yanından ayırmaması gereken bir ürün var şimdi sırada, Essence'in sun club serisinden yağ kontrol edici kağıtları. Ben bu üründen sürekli kullanıyorum ama kullandığım marka Essence değil, Watsons'da satılan başka bir markanın ürünüydü. Ondan da memnumdum ama Essence'in bir etkinlikle yolladığı çantadan bunlar da çıkınca hemen denemeye aldım.

Bir kere Watsons'da satılandan daha ufak ve dolayısı ile daha az yer kaplıyor. Tabi ona göre de öbür markanın kağıtları biraz daha büyükçeydi sanırım ama sorun değil bu büyüklük de yeterli oluyor.

Açılımı çok pratik, pembe taraftan çekiyoruz, zaten kağıdın ucu dışa geliyor, oradan alarak kullanıyoruz.  Paketin içinde 50 adet var ama fiyatı aklımda değil. Gerçi en fazla 8-10 TL. dir sanıyorum ki.

Kağıt bütün yüze yetecek büyüklükte, alın, burun üstü, çene gibi parlamaya müsait yerlere hafifçe bastırarak uyguluyoruz. Gerçekten o an için parlamayı alıyor. Etkisi sürekli olacak bir şey değil, daha doğrusu sizin cildinizin yağı ne kadar çabuk salgılayacağına bağlı bir durum, çünkü bu kağıdın amacı yağı emmek. Yeniden yağ salgılanması olduğunda yeniden kullanmak gerekiyor.

Bu tarz yağ emici kağıtlar yaz-kış her ihtimale karşı çantamda bulundurduğum ürünlerden, acil bir şey çıkıyor bazen, bir yere gitmek gerekiyor parıl parıl parlamamayım istiyorum. Tek eksi yanı bütün Gratis mağazalarında bulunmuyor, sadece büyük standı olan mağazalarda var. Hepsinde olursa daha kolay ulaşılır ve tanınır diye düşünüyorum.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. ben Watsons'ın yağ kotrol kağıtlarını kullanıyorum. Daha çok emiciliği var ve yüzümdeki o yağlı görüntüyü alıyorlar. Mat bir görünüm kazandırıyor, tam istediğim gibi. Bir ara onu da dnemelisiniz, tavsiye ederiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @helinakgün.. bu bitince ona da bakacağım kesinlikle teşekkürler :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...