18 Eylül 2014

Günün Ojesi Flormar Genius Glitter Roll the Wheel..

Günaydın. Flormar'ın yeni dokulu koleksiyonu genius glitter'dan aldığım 2. oje içinde gümüş-yeşil- siyah ışıltıları olan roll the wheel var bugün sırada.
Burada anlattığım ilk ojesi phone rings gibi mat bir taban üzerinde parça parça ışıltılardan oluşuyor. 
İki kat kapatıcılık için yetiyor.

2 katın üzerinde bazen parça parça kalkma sorunu yaşayabiliyorsunuz. 

Bu ojenin adını sürekli roll the dice diye söyleyesim var nedense :-)

Kalıcılığı fena değil, ama bazen kalıp gibi kalkma sorunu olabiliyor dediğim gibi. 

Ben bu ojeleri çok seviyorum ama bunu çıkartırken diğerine göre biraz daha zorluk çektim. Sanırım direk folyo yöntemi ile çıkartsam daha iyi olacakmış.

Bu ojelerin kesinlikle daha koyu renklerinin de olması lazım, mavi-siyah-kırmızı-mor-bordo kış ayları için nefis olur.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. Biraz Deborah Lippmann Mermaid's Dream'i andırıyor sanki. Çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ırmak.. rengi çok markada bulunabilen bir renk ama yie de çok seviyorum ve dayanamayıp alıyorum :-))

      Sil
  2. Cok degisikmis gercekten güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Rengi yapısı durusu harika amaaaa ben sırf bu ojeyi cıkarmaya usenecegim icin alamam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik.. ama üşendiğin için harika bir ojeden mahrum kalıyorsun bakkk :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...