5 Eylül 2014

Catrice liquid metal farlar..

Sevgili Yaseminin gönderdiği ve içi Catrice dolu pakette bir de kullananların çok övdüğü Liquid Metal tekli göz farları da vardı. Bunlar çok övülünce denemek için özellikle 2 tane istemiştim.

catrice liquid metal


Bütün renklerine buradan bakabilirsiniz. Ben iki açık rengi hem baz olarak hem de crease bölgesinde güzel dururlar diye tercih ettim, yoksa bütün renkleri çok güzel.

catrice liquid metal
İlk seçtiğim renk Gol'n Roses, bu arada serinin isimleri de rock-metal şarkılarının ve gruplarının isimlerinden uyarlanmış sanırım ve çok hoşlar. 

catrice liquid metal
Diğer seçtiğim renk ise under treasure..

catrice liquid metal
Gold'n Roses içinde pembe-altın geçişler ve yansımalar bulunan bir şampanya rengi. Baz rengi olarak harika duruyor. Çok sedefli görünmekle birlikte gözümde öyle aman aman parlamadı. Göz kapağının iç tarafına ve kaş altına da aydınlatma amaçlı da kullanılabilir.

catrice liquid metal
Under treasure ise, içinde altın-kahve geçişler olan hakimsi bir renk, sitesinde bu renk daha koyu gözüküyor. Bunu daha çok crease bölgesine kullanıyorum. 


catrice liquid metal
Her iki renk de yumuşacık ve kolay sürülüyor. Oldukça pigmentliler ve kalıcılıkları da başarılı.  Keşke diğer renkleri de burada olsa dediğim farlar oldu.

Genel olarak markayı çok başarılı ve ürünlerini de eğlenceli buldum. TR'de olsa sevdiğim bütün ürünlerini toplardım gibime geliyor. Belki de olmaması cüzdanım açısından daha iyidir.
Sevgiler..

22 yorum:

  1. üsttekinden bende de var acayip pigment var değil mi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hazelçelik.. Evet çok iyi pigmenti bence de :))

      Sil
  2. bu markayı çok merak ediyordum, gerçekten güzel görünüyor..İsimlerine bayıldım,..Gold'nRoses'u (sanıyorum ismi nedeniyle)daha çok sevdim :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün.. :)) evet isimler süper teşekkürler..

      Sil
  3. Pembe olan çok hoş duruyor Güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  4. pigmentleri baya bir varmış :) renkler çok güzel ama güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nagehanbusedağdelen.. Evet baya bir pigmentli teşekkürler :))

      Sil
  5. Ya inanmıyorum harikalar. Off off buraya gelmeli Catrice :) Gğle gğle kullan şekerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik.. Kesinlikle gelmeli :) teşekkürler..

      Sil
  6. merhaba,
    21 eylül blogger buluşmamıza bekleriz.
    http://ilkblogdenemem.blogspot.com.tr/2014/09/21-eylul-2014de-blogger-cay.html

    YanıtlaSil
  7. ayyy canım deseydin ben sana Yunanistandan alırdım istediklerini :/

    YanıtlaSil
  8. Kullanmadım ama Polonya'dayken denemiştim sanki. Cidden pigmentli farlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @alicemakyajdiyarında.. Evet gerçekten orta karar bir markaya göre çok başarılı bazı high- ürünlerde yok bu başarı :)

      Sil
  9. Crease bölgesinde harika dururlar *.* güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elitsalemcadısı.. Evet çok az uyguluyorum hoş oluyor teşekkürler :))

      Sil
  10. @edamamo.. :)) bana da çok olmuyor amasevdiğim için fırçanın ucu ile kullanıyorum..

    YanıtlaSil
  11. Pembe olani hic bi yerde bulamiyorum :( eger kullanmiyosan biseyle takas eder miydin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedaağırlı Gol'n Roses rengini mi hiç aklıma gelmemişti neyle takas edebiliriz ki isterseniz kargo parasını ödeyin direk yollayayım size..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...