16 Mayıs 2013

Yeni Telefon Süslerim..

Cuma günü blogları okurken Yelda'nın Evi blogunda bu güzellikleri gördüm. Bu ara sevgili arkadaşlarımdan biri ile bu telefon earplug girişine takılan süslere takmış durumdayız. geçen hafta o almıştı bu hafta da ben bu güzellikleri alıverdim.
Sevgili Yelda ile hafta sonu yazışmamız, hesap no ve adresleri alıp vermemi sonucunda be pazartesi günü bu bebeklerin parasını yolladım ve salı günü de elime bu şirin paket geldi. Yelda çok güzel bir paket yapmış ve üzerine de bu güzel notu yazmış.

İlk ısmarladığım favori kahvecim olan Starbucks ın Frappacino'su. Bunu özellikle çok seviyorum ve bu yaz bana sık sık eşlik edecek.

İşte bunlar da minik çantalarımız. Ben pembe olanına bayıldım ve onu kullanıyorum. Arkadaşıma da Celine yazılı olanı vereceğim.  Ama aramızda değiş tokuş yapmak için de anlaştık.

Sevgili Yelda bunlarla yetinmemiş, bana extra olarak bu gördüklerinizi de yollamış.Düşünmesi yeter.

 Bu minicik magnetlere bayıldım. Magnet en sevdiğim süslerden biri zaten ve hemen dolabın üzerinde yerlerini aldılar.

Frappacino'mun yakından görünüşü..


Sevgili Yelda kendi tasarımı telefon kkılıfları da yapıyor. Bu minik süslerden veya o telefon kılıflarından almak isterseniz veya sadece blogunu incelemek isterseniz sizi buraya alayım lütfen..
Sevgiler..

14 yorum:

  1. S.bucks tam senlik olmuş yalnız.
    Çok cici hepsi :) ama ben kaybediyorum hep bir yerlere takılıp düşüyor :(

    YanıtlaSil
  2. Kim bulmuş bu şekerleri yaa harikalar çok sevdim :)
    Böyle bişi hiç bir yerde görmedim ...
    Sevgiler, http://hazioz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. @naslı.. evet bayıldım ona zaten.. çok dikkat ediyorum şimdi düşmesin diye..

    YanıtlaSil
  4. @hazelçelik.. burada hep farklı desenleri vardı bunları yurtdışından getirtmiş Yelda..

    YanıtlaSil
  5. Çok şirin şeyler bunlar canım. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok şeker bayıldım:) Güle güle kullan:)

    Bize de bekleriz:) http://bazenar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. (: Pembe çantalı olan çok güzel çok şıkmış ayol güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. @makyajkelebeği..teşekkürler canım..:)

    YanıtlaSil
  9. @kokoş.. Evet şimdilik onu kullanıyorum ben teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  10. @baar..teşekkürler hemen bakacağım bloğuna ..

    YanıtlaSil
  11. nasıl güzelmiş hepsiii :)
    Ama ben en çok frappacinoya bayıldııım!

    YanıtlaSil
  12. @tekaşkA.. evet ben de onu çok seviyorum.. görünce hemen aldım zaten.. hatta keşke bir tane daha alsaymışım..:-))

    YanıtlaSil
  13. ne cici seyler bunlar bayıldııım!

    YanıtlaSil
  14. @chunlibeauty.. :-)) imkan verseler hepsini alacaktım da...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...