15 Mayıs 2013

KryolanAkademi Makyaj Eğitimi

Geçen hafta Kryolan Akademi'den 11 Mayıs'da bir blogger etkinliği düzenleneceği ve katılmak isteyip istemediğime dair bir mail aldım. Kryolan şimdiye kadar pek denemediğim bir ürün grubu olduğu ve hakkında bilgi edinmeyi de çok istediğim için hemen katılacağımı belirttim ve iyi ki de katılmışım. Etkinlik çok güzel geçti, çok güzel insanlarla tanıştım ve çok da güzel bilgiler edindim.
Kryolan tam anlamıyla profesyonel bir makyaj markası, pro derken sadece tiyatro, sinema gibi alanlarda değil, normal sıradan insanlar için de son derece profesyonel ürünleri var. Burada profesyonelden kasıt, akmayan, bulaşmayan, bozulmayan ve istenilen görüntüyü veren, gün ışığında çıplak cilt nasıl yansıyorsa, bu ürünlerin kullanımından sonra da aynı yansımayı veren ürünler olması. Marka 1992'den beri TR'de faaliyet gösteriyor ve ECARF anti-alerjik kalite belgesine sahip bir marka, yani hassas ciltler için de çok uygun.
Örneğin yüzünde veya görünen bir yerinde bir yarası, bir izi olan kişiler için de geliştirilen çok güzel kapatıcı ürünleri varmış. Bunlar hem sinema için değişik efektler, örneğin yara izleri gibi vermekte kullanılırken, diğer yandan da normal hayatta izleri örtmek için kullanılıyormuş ve her kesimden, her yaştan insanlar tarafından bilinerek alınıyormuş.
Kryolan marka müdürü Tuğçe Dilaver Hanım bize hem marka hakkında çok güzel bilgiler verdi ve aynı zamanda kendisi de ileri seviyede bir makyaj uzmanı olduğu için de makyaj bilgileri ve ürünler hakkında bilgi vererek, bir de uygulama gösterdi. 



Tuğçe Hanım son derece candan ve çok da bilgili bir makyaj uzmanı, Meslek Liselerinde makyaj eğitiminin de gelişmesi için oldukça aktif bir rol oynamış. Ayrıca 20 yıldır da Kryolan'da görev yapmaktaymış. Bize mesleğini ne kadar sevdiğini anlatırken de gözleri parlıyordu.

Öncelikle bizi bekleyen Kryolan'ın güzelim malzemeleri. Tabi ilerleyen saatlerde burası böyle kalmadı herkes bir yandan mıncıkladığı için biraz dağıldı.

Kryolan'ın fondötenleri..

Farlar, pigmentler, kapatıcılar, pudralar toplu halde..

Öncelikle yağlı ciltler için mat görüntü elde edilen ve cildi kadife gibi yumuşatan bu baza bayıldım.


Bir diğer baz da özellikle HD TV çekimlerinde kullanılan bu HD makyaj bazı. Gözenekleri tam anlamı ile kapatarak çok güzel bir görüntü sağlıyor.

Yine makyaj öncesi sürülen underbaseler içinde bu mavi olan yorgunluk belirtileri için kullanılıyormuş. Kryolan'ın pek çok renkte underbase'i var. Ama benim için en uygun olanı bu ve alınacaklar listeme ekledim bile.

Kapatıcı paleti, bunları tek tek de almak mümkünmüş. Mesela göz altı morluklarını saklamak için önce turuncu, daha sonra da bej olanı kullanıyoruz.

Şuna ne kadar bayıldığımı anlatamam, saça, giysiye, vücuda sıkılan bir sim bombası ve şahane duruyor.

Kryolan'ın makyaj sabitleyici spreyi, tam bir devasa boyutta ve kullan kullan bitmeyecek türden.


Bu micro fondöten de cilt lekelerini veya çilleri kapatmak için uygulanıyor ve teninize şahane bir ışıltı veriyor.

3'lü allık paleti..

Farlar hem ıslak hem de kuru olarak uygulanabiliyorlar.

Ve ilk defa gördüğüm bir şey, kaş şablonu. Bu şablona göre kaşı şekillendirmek veya almak mümkün..


Ve en son olarak güzel mankenimiz Gözde üzerinde Tuğçe Hanı'ın uyguladığı makyajın bitmiş hali, cildi resmen ışıl ışıl parladı.

Bu etkinlikte çok güzel bilgiler aldığım gibi çok güzel insanlarla da tanıştım. Umarım kendileri ile tekrardan görüşme fırsatımız olur. Kryolan'a da böyle güzel bir etkinlik düzenleyerek bizleri de davet ettiği için çok teşekkür ediyorum. Zaten Tuğçe Hanım'da markanın ne kadar blogger dostu olduğunu ve bloggerları çok önemsediklerini özellikle belirtti. Marka ve ürünler hakkında daha çok bilgi almak veya herhangi bir soru sormak için de aşağıdaki linkleri kullanabilirsiniz.

http://www.kryolan.com.tr/
https://www.facebook.com/kryolanturkiye
https://twitter.com/KryolanTr
http://instagram.com/kryolanturkiye

Sevgiler..



14 yorum:

  1. beklenen yazı gelmiş :) Çok güzeldi gerçekten, keşke sürekli böyle etkinlikler olsa değil mi? Eline sağlık, yazı da çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  2. @makyajlıhaller.. çok teşekkürler.. gerçekten de güzel bir etkinlikti.. :-)) tekrarı olursa kesinlikle katılırım yine..

    YanıtlaSil
  3. süper bir etkinlik olmuş :D tvpanstick var bende de özel günlerde çok işe yarıyor :D

    YanıtlaSil
  4. @chunlibeauty.. çok güzeldi.. ben de hd micro primere bayıldım.. cildi çok güzel gösteriyor..

    YanıtlaSil
  5. en iyi prof.kozmetik ürünlere sahip bir marka olduğunu düşünüyorum Nars yada Mac kadar popüler olmamasının pazarlamasından kaynaklı bir problemin olduğunu düşüyorum ...sevgiler hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. @hazelçelik.. kesinlikle nars ve maca göre daha profesyonel ürünleri var... ama tr de böyle yurt dışında daha popüler bir marka..

    YanıtlaSil
  7. çoook uzaklarda olduğum için icabet edemediğim bir davet olmuştu :( ama elinize sağlık gidenler öyle güzel anlatmış ki gitmiş kadar olduk :))

    YanıtlaSil
  8. @kozmetikdeneyimleri.. aa çok üzüldüm keşke gelebilseydin tanışmış da olurduk..

    YanıtlaSil
  9. ben muğla milas ta oturuyorum bu tarz makyaj egitimleri milas a yakın yerlerde de yapılırsa ben nasıl haber alabilirim.ilgilenirseniz cook sevinirim

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş böyle bir etkinliğe katılman..20 yıldır Kryolan ürünlerini kullanıyorum..hepsi de birbirinden güzeldir..denemeni tavsiye ederim..sevgiler..=)

    YanıtlaSil
  11. çok güzel bir etkinlikti, sonunda tanıştığıma çok memnun oldum! :))

    YanıtlaSil
  12. @fatmagermiyan..sanırım şimdilik 3 büyük kentte yapıyorlar böyle etkinlikleri sadece ama yazının sonundaki linklerden firmayı takibe alırsan böyle bir fırsat olursa haberin olur. zaten benim de bilgim olursa duyururum..

    YanıtlaSil
  13. @serpilşahin.. başlayacağım ben de özellikle beğendiğim birkaç ürünü oldu onları alacağım..

    YanıtlaSil
  14. @akmayangözkalemi.. ben de çok memnun oldum. umarım başka etkinliklerde de görüşürüz..:-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...