20 Mayıs 2013

Benefit Fake Up Kapatıcı..

Benefit'in bu yeni  kapatıcısını çıktığı ve Sephora'ya geldiği andan beri denemek istiyordum. Göz altlarım hem uyku düzensizliği (bir gecede minimum 2 defa uyanırım) hem de sürekli bilgisayar başında çalışmaktan ötürü hafif koyuca halkalara sahip ve bir miktar da torbalanma var. Her ne kullanırsam kullanayım bu morluk ve torbalanma hafifliyor ama asla geçmiyor. Ben de artık yok etme yerine saklama yoluna gidiyorum. Ayrıca bütün o kremlerden çok işe yarayan tek şeyin de çiğ patates maskesi ve bol su olduğunu keşfettim. Günde en az 2-2.5 lt. su her şeye iyi geliyor.

  Öncelikle kapatıcı ruj kutusu gibi kullanışlı ve şık bir kutuda geliyor ve kullanımı oldukça kolay ve pratik. Ayrıca yanında taşımak isteyenler için de büyük kolaylık. 
            
Asıl kapatıcı kısmın etrafında şeffaf bir nemlendirici kısım var. Zaten bu kısım sayesinde asıl işlevini görüyor bence. Bu şeffaf kısım aslında mat olan kapatıcıyı yumuşatıyor ve göz çevresini de nemlendirerek kapatıcının kolayca emilmesini sağlıyor. Anneler Günü'nde Black Card'ımdaki %15 indirimi kullanarak aldım, asıl fiyatı 72 TL. Benefit pahalı bir marka biliyorsunuz ama ürünün oldukça uzun bir süre gideceğini düşünüyorum. 

Cildimde duruşu bu şekilde, henüz çok sıcaklar başlamadığı için kullandığım bir hafta içinde akma veya birikme yapmadı. Ben mutlaka üstüne hafifçe bir transparan pudra da uyguluyorum ne olur ne olmaz diye. Çok sıcak günler için ise yine Benefit'in mükemmel matlaştırıcı-sabitleyicisi Dr. Feelgood'u kullanarak sabitlemeyi düşünüyorum. Hatta biraz önce denedim, şu anda göz altımda hiç bir şey yokmuş gibi duruyor.

Biraz pahalı olmakla birlikte, denemek için daha iyi bir ürün bulamazsam bitince yine alabileceğim bir kapatıcı memnun kaldım.
Sevgiler..

10 yorum:

  1. Merak ettiğim bir üründü bilgilendirme için teşekkürler :) benim pek halka,morluk vb. sorunum yok ama yinede makyaj yapınca daha aydınlık,daha pürüzsüz göz altları istiyor aynalar :) Göz altlarımı Bülent Ersoy misali beyaz sevmem ama yinede biraz belli olmasını seviyorum kendi rengimden bir ton fazlası yeterli olacaktır sanırım tekrar teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. @elidaa.. rica ederim.. ben de hafif aydınlık seviyorum zaten almadan önce bir uygulama yaptırdım sephora'da, eğer alacaksan mutlaka dene önce..

    YanıtlaSil
  3. iyi günlerde kullan. fiyatı da uygun eğer dediğin gibi çok sıcaklarda akmazsa değer bence

    YanıtlaSil
  4. @littlebutterfly.. teşekkürler akacağını sanmam dr.feelgood acaip bir sabitleyicidir.. yine de tersine bir şey olursa yazarım mutlaka..

    YanıtlaSil
  5. Yeni ürünlerle bizi bilgilendirmene bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  6. @senabilen.. yetişebilsem bütün ürünleri denemek istiyorum ama nerdee...-))

    YanıtlaSil
  7. bende yorumlamanı bekliyordum canım bu ürünü,dün baktım glow duruşlu acaba birikme yaparmı dedim, birde matlaştırıcı sürünce özelliği kalmaz diye düşündüm..

    YanıtlaSil
  8. @özge.. etrafındaki o şeffaf bölge önlüyro mat mat durmasını ve şimdilik birikme yapmadı ki ben üzerinden hafif bir pudra da geçiyorum mutlaka..

    YanıtlaSil
  9. hafif göz altlarında kuruma yapmayan değişik bir kapatıcı ben de günlük makyajımda artık bunu kullanmaya başladım.. :)

    YanıtlaSil
  10. @chunli.. evet ben de sürekli kullanıyorum.. memnun kaldım ilk defa bir kapatıcıdan..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...