8 Mayıs 2013

Sleek Blush By 3 Pumpkin Allık Paleti..

Bu allığı yabancı bloglarda, GittiGidiyor'da gördükçe bayılıp duruyordum. Aslında alacaktım da ama çookk sevdiğim ve yakın bir arkadaşım İngiltere'ye gidiyorum hadi söyle ne istiyorsun deyince hemen siparişi veriverdim. Bir süre önce görüştüğümüzde de istediklerimi getirdi. Bu allığı görünce ilk tepkim ama ben bunu kullanmaya kıyamam kiii olmuştu, o kadar şeker gibi, cıvıl cıvıl bir allık. Bir kaç akşam eve gidince kutuyu açıp açıp seyrettim. Nihayet kullanabileceğime karar verdim ve kullanmaya da başladım.

 Yine renklerine uygun karton bir kutuda geliyor.

Ambalajı sanırım Nars ile aynı maddeden yapılmış toz tutmaya müsait o nedenle kutusunda saklayacağım.

Büyüklüğünü görmeniz için Naked Basics ile üst üste koydum. Çantada taşımaya çok müsait. Seyahate giderken yanıma alacağım far paleti Naked Basics ise, allık paleti de budur.

Renklerin şirinliği, şekerliği beni resmen mest etti. Bu palet aslında Holloween için çıkarılan bir palet, zaten renklerin isimleri de o temayla uygun. Allık paletinin kendi ismi de zaten Pumpkin, ne hoş değil mi??

Parmak uçlarımla hafif dokunma ile elde edilen renkler. Bütün renkler oldukça pigmentli ancak en yoğun olanı lantern. Bu rengi kullanırken dikkatli olmak lazım, yoksa tupturuncu olunabilir.

Swatchlar da bu şekilde. Benim en beğendiğim Fire isimli renk oldu. Bu tonlarda bir allığa da ihtiyacım vardı zaten.

Renklerin hepsini şimdilik birkaç kere kullandım, zaten sürekli makyaj bazı da kullandığım için kalıcılıklarından çok memnun kaldım. Sabahtan, makyajımı çıkardığım saat olan 17.30-18.00 sularına kadar güzelce kaldı. Akşam için bir kere daha tazelemek gerektirebilir. 

Bu markayı ilk defa deniyorum, kullanıyorum ama oldukça memnun kaldığımı söyleyebilirim. İngiltere'de çok uygun fiyatlara satılan bu markalar keşke TR'ye de gelseler, biz de daha çok alıp, kullanmak fırsatı bulsak diyorum. Kendi sitesinde 12.49 $'dan satılıyor. 
Sevgiler.


17 yorum:

  1. zevklerimiz çok benzer gerçekten :) bende bu allıga bayılıyorum :) ahh bir de benim de yurtdısından getiren arkadasm olaydı harika olurdu :)

    YanıtlaSil
  2. @ilyedaa.. sorma canım ya çok iyi oldu bayılıyorum bu palete ben.. yurt dışına ilk gidişimde bütün 3 lü allıkları toplarım ben..

    YanıtlaSil
  3. harika gözüküyor.
    O renkler ne tatlı öyle. :)
    Bayıldım bayıldım!

    YanıtlaSil
  4. YAAAA çok kıskandım ben :(((
    çok güzel güle güle kullan
    Sevgiler,
    hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. @tekaşkA.. teşekkürler canım..:-))

    YanıtlaSil
  6. @hazelçelik.. işallah senin de olur şekerim teşekkürler..:-))

    YanıtlaSil
  7. Fire allığa bayıldım muhteşem :) diğer renkleri de yazın rahatlıkla kullanabilirsin bence allık olarak rengi uymazsa göz kapagını renklendirmek için kullanabilirsin canım ;)

    YanıtlaSil
  8. sleek çok güzel bir marka fiyatına göre ürünleri gayet iyi keşke rahat rahat alabilsek

    YanıtlaSil
  9. çok güzel çok beğendim ♥

    YanıtlaSil
  10. allık mükemmelmiş, bir de yeni dudak paletleri çıkardılar acaba alsam mı ikisinden :)

    YanıtlaSil
  11. @senabilen.. Niye olmasın o şekilde de denarim o zaman :))

    YanıtlaSil
  12. @kozmetikdeneyimleti.. Tr ye gelmesini en çok istediğim ürünlerden biri bu zaten..

    YanıtlaSil
  13. @birmakyajbloguyazarı.. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  14. @kitten.. Ben de alışveriş yapmamak için zor tutuyorum zaten kendimi..:)) alalım hepsini

    YanıtlaSil
  15. @edakocakuş.. Teşekkürler canım duofiber bir fırça ile çok güzel ayarlamıyor aslında ama haklısın fazlası kötü durur..

    YanıtlaSil
  16. Çook güzel capcanlı renkler''Güle Güle Kullan''bakarken gözlerimi aldılar vla (:

    YanıtlaSil
  17. @kokoş.. teşekkürler canım.. ben de bak bak doyamadım :-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...