3 Mayıs 2013

Pazar Alışverişi..

Dün uzun zamandır uğramadığım Erenköy sosyete pazarına uğradım, tabi oraya girmem demek bol bol takı ve eğlence demek. Hemen alttaki bu güzellikleri aldım.
Bu üzeri yazılı bileklikler anında favorim oldu. Başka bulsaydım onları da alacaktım.. tanesi 10 TL. idi.

Bu telefon kılıfına bayıldım ve hemen aldım, süslerinin hepsini de taktım şu anda.. Fiyatı 15 TL.

Ambalajında Golden Rose Cat Walk mascara sadece 5 TL., bütün çeşitleri de vardı.

Ruj kesinlikle çakma ama renginin güzelliğine bayıldım, gel beni al dedi resmen dayanamadım aldım..

Bunların dışında 2 t-shirt, ayrıca oğluma 2 t-shirt daha, bir adet halhal ve bol bol da bayıldığım peynirlerden aldım. Her hafta gitmemem iyi oluyor, yoksa kesinlikle iflas edecek gibi görünüyorum.
Sevgiler..

7 yorum:

  1. O sondaki rujun rengine bittim ama ben :)

    YanıtlaSil
  2. gule gule kullan tatlım bende senı bloguma beklıyorum

    YanıtlaSil
  3. @belleamie.. Ben de dayanamayıp aldım zaten :))

    YanıtlaSil
  4. @deryadurgut.. Teşekkürler.. Bakarım tabi bloguna..

    YanıtlaSil
  5. Bileklikler süpermiş güle güle kullan canım :))

    YanıtlaSil
  6. @makyajaşktıt.. Teşekkürler.:)

    YanıtlaSil
  7. İlginç kabı var rujun rengi ve likit olması şahane !!Güle güle kullan aldıklarını bazen hasta olduğumuzu düşünüyorum aynı şekilde annem ve sevgilimde düşünüyor bunu,kozmetik videolarını izlediğimde genemi izliyorsun diyip duruyorlar,napcaz bu alışveriş ve kozmetik çılgınlığını bilememekteyim(:

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...