16 Mayıs 2013

Günün Ojesi China Glaze Hey Sailor Üzeri Minik Kalpler..

Günaydın. Ghina Glaze'in Hey Sailor isimli ojesi elimdeki neredeyse en güzel kırmızıdır ve bu seferki nail artımı bu ojeyi kullanarak yaptım, daha doğrusu yaptırdım.

 Öncelikle yüzük parmağı hariç bütün tırnaklara Hey Sailor sürüldü, yüzük parmağına FlorMar'ın numarasını bilemediğim bir nude ojesini sürdüm. Onu da iyi ki almışım. Sonra İşaret ve yüzük parmaklarına yine dotting tools ile minik kalpler, diğer tırnaklara da noktalama desenleri yapıldı. Bunu da çok beğendim ben. Özellikle rengi çok göz alıcı olduğundan hoşuma gitti. Beyaz oje için FlorMar'ın mat serisindeki beyazı kullanacaktık ama bir türlü bulamayınca Konad setinin beyaz ojesini kullandık, neyse ki sorun çıkarmadı.

 Günün ig karesi..

Bir de düz halini görelim..

Günün yüzükleri..

Ne yazık ki biricik nail art ustam dün akşam evine döndü. Artık benim denemelerimi göreceksiniz maalesef. Nailart konusunda biraz çalışma yapıp, el becerimi iyileştirmeyi düşünüyorum mümkün olursa tabi.
Sevgiler..

10 yorum:

  1. Woooowwwww harikulade :) eee tabi tırnaklar güzel olunca bütün nail artlar muhteşem duruyoooo ;)

    YanıtlaSil
  2. @senabilen.. :)) teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  3. oo bak bunu da beğendim çok güzel olmuş :D ayrıca yüzükler de çok yakışmışşş!

    YanıtlaSil
  4. @chunlibeauty.. teşekkürler canım ..:-))

    YanıtlaSil
  5. @ecz.imis.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, çok güzeller bayıldımmm, yüzükleriniz de nefis rica etsem nereden aldığınızı yazabilir misiniz?

    Teşekkür ederim.sahra

    YanıtlaSil
  7. @sahra.. teşekkür ederim.. yüzükleri çok değişik yerlerden alıyorum. istanbulluysan kadıköy bahariye uzak ışıklar ve neşeli bijuteri, ayrıca erenköy semt pazarı ve muhtelif gümüşçüler..

    YanıtlaSil
  8. Evet İstanbul'dayım ve size bayılıyorum devamlı takipteyim çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  9. @adsız.. rica ederim.. sevgiler..:-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...