2 Mayıs 2013

Günün Ojesi Rapsodi Exclusive Nail Polish E08..

Günaydın, dün bazı işlerim nedeni ile yazamadım kusura bakmayın. Bugün telafi etmeye çalışacağım. Dün ve bugün çok güzel iki oje sürdüm, iki ojeyi de bu yazıda göstereceğim. Bugünün ojesi yine 1 liracılarda bulunabilen Rapsodi markasının 08 numaralı koyu pembe-mor ojesi. Ne yazık ki açık pembeler bana pek yakışmıyor ama bu daha koyuca, mora yakın bir pembe ve genelde bu tonlarda olduğu gibi soğuk yapıda bir renk. Genelde sıcak tonların insanıyım ama yine de morlara-mavilere-yeşillere dayanamıyorum.

Soğuk tonlu olmasına rağmen beyaz tende güzel duran bir oje, yalnız 3 kat sürmek lazım renk tutmuyor yoksa. Ama kuruması kolay oldu, tek sorun ojenin tuhaf kokusu ama hemen uçtu gitti o da..

Yüzükler.. 

 ve ve armparty mevsimi açılmıştır arkadaşlar hayırlı uğurlu olsun, ben de ilk armparty'mi dün yeni aldığım bileklikle yaptım.

Bu güzelliği dün pazardan aldım..Bir çeşidi var onu da haftaya takarım..

Günün ig karesi.. Bu arada instagram'da 1000 kişiye ulaştım, izleyen herkese teşekkür ediyorum..

İşte bu da güneşli perşembenin güneş gibi sıcak ojesi, Alix Avien shine plus, minilerden..

O kadar çok Rapsodi oje almışım ki bu arada, hangi rengi alıp almadığıma emin olamıyorum bir türlü. Eğer elimde aynı ojeden varsa onları da çekilişe koyacağım yakında..
Sevgiler...


8 yorum:

  1. Rapsodi ojeleri çok beğendim, hem renkler şahane, hem de 1 Tl daha ne olsun

    YanıtlaSil
  2. @luna.. evet renkler şahane.. :-))

    YanıtlaSil
  3. Ojen güzel ama takıların daha bir güzel ;)

    YanıtlaSil
  4. @pinkyfashion.. teşekkürler..:-))

    YanıtlaSil
  5. alix avienin numarası ne?

    YanıtlaSil
  6. @birmakyajbloguyazarı.. Maalesef eyiket yırtılmış göremiyorum numarayı ama yarın watsonsa uğrayanilirsem bakar yazarım :((

    YanıtlaSil
  7. Yarın Watsonsa gittiğinde Rimmel Coctails oje serisine de bakabilirsin canım.Ben az önce gördüm.

    YanıtlaSil
  8. @makyajkelebeği.. Gelmişmi geçen hafta yoktu hatta bilmiyorlardı bile varlığını :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...