15 Mayıs 2013

Sephora Alışverişi...

Anneler Günü'nün son alışverişini de Black Card'ıma tanımlanan bir üründe kullanabileceğim %15 indirimi kullanarak Sephora'dan yaptım. Aslında bu indirimi Clinique CC krem için kullanmayı planlıyordum ama mağazada deneyip de çok büyük bir fark göremeyince, tercihimi Benefit'in yeni göz altı kapatıcısı Fake Up'dan yana kullandım. Hemen kullanmaya da başladım yazısı haftaya falan hazır olur. Normalde 72 TL., ben % 15 indirimli aldım.

Yes to.. ürünlerini severek kullanıyorum, blueberries serisinin de anti-aging etkili göz altı kremini denemek istedim. Fiyatı 50TL. civarında olması lazım. Denedikçe yorumu da gelecek tabi.
Sevgiler..

18 yorum:

  1. güle güle iyi günlerde kullan canım. White card a hiç indirim oluyor mu biliyor musun?

    YanıtlaSil
  2. @smyrnian.. teşekkürler.. ben hiç white card kullanmadım o nedenle bilmiyorum zaten birkaç alışverişten sonra black carda geçiriyorlar direk diye biliyorum..

    YanıtlaSil
  3. Fake up hakkındaki yorumlarını merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. Gule gule kullan cnm.. bisey dansmak istiyorum bn hic gozalti kremi kullanmadm bikac denemem oldu ama tester urunlerdi duzenli kullanmadm 25 yasndaym gozaltlarim cok problemli degil bazen hafif morluk oluyor okadar onerebilecegin bir krem varmi yasima uygun?

    YanıtlaSil
  5. Göz kreminden ben hiç memnun kalmadım bitirmeden çöpe attım :( Umarım sen memnun kalırsın canım

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Yes to markasının havuçlu yüzyıkama jelini kullanıyorum bende çok güzel.Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullan canım kapatıcıyı övğyorlar merak ediyorum baya:)

    YanıtlaSil
  9. @ilyedaa.. en geç haftaya yazısı hazır olacak..

    YanıtlaSil
  10. @alya.. hemen hemen bütün markaların yaş gruplarına göre ürünleri var.. bu yes to serisinin cucumber olanı sana uyacaktır sanırım.. ya da clinique göz altı deneyebilirsin. daha uygun bir ürün olarak da ne zaman loreal kullansam memnun kalmışımdır. veya niveanın senin yaşına göre olan serisi de fena değildir.

    YanıtlaSil
  11. @onorr.. aa çok üzüldüm bunu duyduğuma yazık olmuş bakalım daha başlamadım kullanmaya nasıl olacak..

    YanıtlaSil
  12. @birmakyajbloguyazarı.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  13. @cfusun.. havuç yerine bunu seçtim antioksidan diye bakalım nasılmış.. ama havuç serisi de güzeldir..

    YanıtlaSil
  14. @özge.. şimdilik iyi gittiğini söyleyebilirim yazısı haftaya gelecek..

    YanıtlaSil
  15. Göz kremi yorumlarını merakla bekliyorum, sevgiler :))

    YanıtlaSil
  16. @demettokgöz.. kullanmaya başlar başlamaz yazacağım..

    YanıtlaSil
  17. fakeup yorumlarını merakla bekliyorum :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  18. @elidaa.. teşekkürler.. haftaya yazacağım fake upı..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...