29 Mayıs 2013

Acnecinamide Alışverişi..

Bunlar artık cilt bakımı rutinimin değişmez bir parçası oldu gerçi yıkama jelini oğlum da kullanıyor ben arada kullanıyorum ama krem  akşam cilt bakımımın en kıymetli parçası. Gerek matlaştırması gerek yağlandırnaması ve gerekse de sivilceleri acil tedavi etmesi ve sabahları temiz ve aydınlık bir cilt vermesi açısından çok memnunum. Gündüz biraz ağır gelir diye şimdilik kullanmıyorum, aslında kış aylarında o şekilde de deneyeceğim tabi zaten ürünü gündüz ya da gece kullanılacak diye bir şart yok, her şekilde kullanılabiliyor.


Kremin etkilerini daha önce burada  uzun uzun yazmıştım, tekrarlamıyorum. Ne yazık ki Migros'un yaptığı  %50  indirimde bunu bulup alamadım. Kremin fiyatı 22 TL. gibi olması lazım. Bittikçe alacağım bir krem oldu kendisi.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. temizleme jelini çok severek kullandım elimdeki temizleme ürünlerini bitirip tekrar alacağım,kremi de deneyeyim bari :)

    YanıtlaSil
  2. @goncat.. kremden çok memnun kalacağını düşünüyorum verdiği yumuşak ve temiz his süper..

    YanıtlaSil
  3. jelinin acaba soyma ya da bioderma sebium serum gibi bir etkisi var mı diye merak etmekteyim =)

    YanıtlaSil
  4. @svieridoroga..hayır soyma etkisi yok nemlendirici-matlaştırıcı ve sivilce temizliyor..

    YanıtlaSil
  5. Kremi merak ettim şimdi nerelerde satılıyor?

    YanıtlaSil
  6. @belemiraydın.. 3M Migros'dan alıyorum ben başka yerde göremedim zaten..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...