22 Mayıs 2013

Riri Woo vs. Ruby Woo...

Mac Riri Woo'nun klasik Ruby Woo'ya olan benzerliği çok konuşuldu tabi, benim Mac'dan ilk aldığım rujlardan olan Ruby Woo yapı olarak oldukça mat ve tam kırmızı bir rujdur. Sürümü Riri kadar zor değil ama dudakta duruşu yine yapıştırılmış gibidir.

Ambalaj olarak aynı, Mac Rihanna için ayrı bir ambalaj düşünmemiş diğer bazı koleksiyonlarda yaptığı gibi.

Renkleri arasındaki çok az fark hemen kendini belli ediyor.

Hatta güneş ışığında daha da belli. Ruby Woo kesinlikle biraz daha koyuca ve bence biraz da turunculuk var içinde. 


Riri daha mat, daha kırmızı ve daha soğuk bir ton.


Renkleri burada neredeyse aynı gibi ama dudakta duruşu hiç de öyle değil.

Dudakta duruşunda bariz fark var.  Bir de Riri'nin matlığı dışarıdan hiç belli değilken, Ruby uzaktan ben matım diye bağıran bir ruj.

İkisinin de altına hem renk hem de nemlendirme açısından en yakışan ve kurtarıcı olan Essence Oz koleksiyonundan Glinda the Good isimli renkli lip balmı öneriyorum. Hem dudağı nemli tutuyor, hem de rengi yumuşatıyor. Ben her iki ruju da aldığıma pişman olmadım, her ikisi de favorilerim arasında ama illa bir tanesini seç derseniz de şu anda sanırım yine Ruby Woo'yu seçerim.
Sevgiler..



8 yorum:

  1. Riri daha hoş durmuş yakışmış,ama diğeride güzel güle güle kullan yeni teman hayırlı olsun :))

    YanıtlaSil
  2. @kokoş... teşekkür ederim.. tema değişikliği biraz tuhaf geldi bana ama bakalım artık..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir karşılaştırma olmuş ve cidden farklılık var, çoğu kişiye göre az olabilir ama iyice bakınca var gibi:) Hayatımın kırmızısını aramaya devam ediyorum Russian Red'in rengi çokta ahım şahım değilmiş İstanbul'a gelince bir de şansımı Ruby Woo da deneyeyim bakalım:)

    YanıtlaSil
  4. İkisi de kırmızı severlerin alması gereken renkler gibi duruyor ama hiç benlik değiller sanki :D
    Güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
  5. 7-24makyaj..russian redi de ben hiç denemedim bir de diorun çok güzel bir kırmızısı vardır blogda aratırsan bulursun yorumu sanırım 999 numara.. Ona da bir bak mutlaka..

    YanıtlaSil
  6. @j.d..kırmızı severler için muhteşem renkler ama eminim riri koleksiyonundan daha çok renk çıkacaktır :)

    YanıtlaSil
  7. riri woo çok kuru bence sevemedim hiç :( ama ruby woo daha iyi, zaten çok benziyorlar renk olarak

    YanıtlaSil
  8. @kitten evet maalesef riri rubye göre daha da kuru..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...