17 Mayıs 2013

Essence Irresistable Chocolate 3 Boyutlu Göz Farı..

Bu farlara niye 3 boyutlu dendiğini anlayamadım çünkü sadece kutusunda 3 boyutlu duruyor, sanırım MAC'ın extra dimensional göz farlarından ilham alınarak yapılmışlar. Hoş Mac farlar da gözde 3 boyutlu duruyor değil, o ayrı.


Farın bir yanı kahve bir yanı hafif pembemsi-bronz ve ikisi de ışıltılı. Renk vermesi ve kalıcılığı bütün Essence farlar gibi orta karar.

Bu renkler favorim olduğu için dayanamayıp aldım yoksa bu renklerde dünya kadar farım var.

Orta karar olmasına rağmen çok da hoş renkler ve güzel makyajlar çıkacak gibi duruyor. Baz sürmeden uygulama yaptım ama mutlaka bir bazın üzerinde kullanılması lazım. Günlük makyajımda mutlaka baz sürdüğüm için kalıcılıkta pek sorun yaşamıyorum.

Bu serinin değişik renkleri de var ama alırsam sadece Irresistable Caramel rengini alırım bir de. Diğer renkler çok yeşil,  çok mavi ve çok mor bence. Siz hangilerini sevdiniz?
Sevgiler..

11 yorum:

  1. First love olsaydı alacaktım pembeli grili gibiydi bende de genelde bronzlar var artık sıkıldım başka renkler alayım diyorum :)
    Sevgiler, hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. @hazelçelik.. aa bak o da fena değil.. ben de göremedim onu bitmişti herhalde indirim esnasında..

    YanıtlaSil
  3. bende 04 caramel cream var tonları çok güzel gerçekten ama bazsız uçuyor nerdeyse... çok hafifliyorlar... yine de seviyorum :)))

    YanıtlaSil
  4. @sucan.. evet genelde too faced bazla birlikte kullanıyorum ben de o zaman daha iyi dayanıyor..

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar canım..Geçen essence alışverişimde almakta kararsız kaldığım bi ürün memnun kaldın mı? Yeni blog sahibi olanlardanım bu sayede ürünler hakkında bilgi alıorm çok sevındım:) banada beklerım http://hoopbidunya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar canım..Geçenler yaptıgım essence alşverişimde almakta kararsız kaldığım bi ürün..Memnun musun peki?

    YanıtlaSil
  7. @kübraaltıntaş.. Kalıcılığı bir bazla arttırılırsa gayet iyiler günlük kullanımda.. Bloguna bakarım en kısa zamanda..

    YanıtlaSil
  8. bej tonlu olan vardı bende hem bunu hem onu beğenmiştim. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  9. Ben sadece kapta duruşlarını çok sevdim.. Almamak için kendimi tuttum ama iyi ki almamışım :)
    Teşekkürler post için ^^

    YanıtlaSil
  10. @renklimasallar.. teşekkürler.. bej tonlu olanı da aldım sonradan..

    YanıtlaSil
  11. @j.d. haklısın kaplarında daha güzel duruyorlar..:-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...