20 Mayıs 2013

Günün Ojesi Claire's Mat Yeşil üzeri DIY..

Günaydın. Dün yine oje kutularım içinde tırnak fırçamı ararken kış aylarında Claire's'den aldığım ve 5 adet minik, mat ojeden oluşan seti gördüm. Hemen yanı başında da oğlumun ilkokulda resim yaparken süslemede kullandığı renk renk simler duruyordu. Hemen zihnimi çalıştırdım ve bu simleri süsleme sanatlarında kullanmaya karar verdim.


Kadife ojeyi nasıl uyguluyorsam aynen o şekilde uyguladım, tüpün içinden bir gazete kağıdı üzerinde direk tırnağıma döktüm ve kuruyunca da fazlasını süpürdüm. Dün akşam biraz daha fazla vardı gibi geliyor, yatarken bir kısmı dökülmüş olabilir. Bu simleri bir de direk olarak ojeye karıştırıp yeni bir oje yaratayım diyorum, bakalım nasıl olacak.

 Claire's'in bu mat ojeler içeren minik setini göstermişmiydim bilmiyorum ama çok hoş renkler var, tam yazlık. 

Tırnaklar ve simler yakın plan..

 Günün yüzükleri.. Bu gün yeni bir yüzük alışverişi yazısı da yazacağım. 
Günün ig karesi..

Günün bir diğer ig karesi..

Bu ara yine neonlar, mat neonlar ve canlı renklerden gidiyoruz, neyse ki kış aylarında alıp bir köşeye attığım pek çok canlı, neşeli ve neon renk sürülmeyi bekliyor.
Sevgiler..


6 yorum:

  1. Bu nasıl bir renk çok güzel hergün farklı oje mi sürüyorsun nasıl yapıyorsun ben bi oje sürüyorum 5 gün belki daha fazla çıkarmıyorum üşeniyorum :)
    Sevgiler, hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. @hazelçelik.. evet canım genelde her gün başka bir renk sürüyorum eskiden ben de üşenirdim ama artık üşenmiyorum..

    YanıtlaSil
  3. nasıl güzel bir renkmiş öyle ya :) bu aralar yeşilin bu tonuna bayılıyorum sanırım :)

    YanıtlaSil
  4. @tekaşkA.. bu ara yeşile taktım ben de..artık sık sık göreceksiniz muhtelif tonlarını.. :-))

    YanıtlaSil
  5. Simli olunca daha bir hoşluk katmış bayıldım !

    YanıtlaSil
  6. @kokoş.. dimii bu akşam da buna benzer bir şey yapayım diyorum..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...