20 Mayıs 2013

NYC Expert Last Lip Color 405 Blue Rose Ruj..

Hafta sonu Watsons'a uğrayınca ilk iş NYC'nin yeni gelen makyaj koleksiyonuna baktım. Gerçekten güzel ürünler var, hem de çok uygun fiyatlı. En pahalı ürün 15 TL. civarındaydı. Gratis'de Essence ne ise Watsons'da da NYC öyle olacak anlaşılan.  İlk iş olarak denemek üzere bir adet ruj aldım, fiyatı 5 TL. olması lazım yanılmıyorsam.
Rujun adının Blue Rose olması boşa değil, mavi alt tonlu soğuk bir fuşya rengi. Genelde soğuk tonlar kullanmam, bana yakışmaz ama bu tonda bir ruj arıyordum ve bütün markalara göre de çok uygun fiyatlı görünce denemek için aldım.

Öncelikle kalıcılığı iyi, şu anda bir kase yoğurt yedim ve ruj kenarlarda hala dudağımda duruyor, sadece ortadan biraz gitti.  Biraz yanlardan bulaşma yaptı ama o da benim beceriksizliğim. Yine de ne olursa olsun bir tazeleme gerektiriyor. Yine böyle  hafif pudramsı bir çiçek kokusu var ki benim hoşuma gitti ama yine de bu koku konusunda hassas olanların mutlaka testerlardan koklaması lazım. 

Güneşte rengi özellikle güzel, kendinden sedefli gibi ve kolay renk veren bir yapısı var. Işık altında içinde mavi-mor bir yansıma var. Dudakta hata belli etmeyecek kadar yumuşak, mat yapıda değil ama yine de düzgün sürülmesi gereken bir ruj, kenarlardan taşma yaparsa çok dikkat çekecek kadar iddialı bir rengi var.

İçindeki mor yansıma belli olmuş gibi geliyor gözüme burada. Bazıları bu tonları yanık tene yakıştırıyor ama ben soğuk tonları yanık tende sevmiyorum, zaten göze batan bir renk olduğu için yanınca tam bağıracaktır.

NYC rujlar içinde tabi sıcak tonlu olanlar ve nude renkler de var, ayrıca çok güzel glosslar, lipstainler ve pudralar, bronzerlar da gördüm. hepsine sırası ile şans vereceğim tabi, bu deneme açılışı idi. Markadan aldığım ilk üründen de böylece genel olarak memnun kaldım.
Sevgiler.

14 yorum:

  1. Güle güle kullan cnm :) renk güzelmiş ben de bakabilirim bu renge.

    YanıtlaSil
  2. Cok güzel renk güle güle kullan
    nyc ürünlerini Çok Merak ettim en kısa zamanda gidip bakacağım

    YanıtlaSil
  3. Bende NYC'den eyeliner almıştım 8 TLdi galiba bu rujları görmedim bu hafta falan mı satışa sunuldu acaba ?? Diğer ürünlerini denemek için sabırsızlıkla bekliyorum. Rujun rengi çok güzel soğuk alt tonlar bende de bi tuhaf duruyor ama bu çok tatlı bir renk. Güle güle kullan :)
    Sevgiler, hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Sen söyleyince en az 4 tane Watsons gezdim ve hiçbirinde yok. Bir tek Kadıköye gelmiş anlaşılan.

    YanıtlaSil
  5. her watsonsta yok galiba dün gitmiştim görmedim hiç:(

    YanıtlaSil
  6. çok hoş bir rengi var. Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  7. @begummy.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  8. @alya..teşekkürler canım.. bak hoşuna gidecek bir şey bulacaksın mutlaka..

    YanıtlaSil
  9. @hazelçelik.. teşekkürler.. geçen hafta satışa çıktı diye biliyorum ben yani bu 3. haftası..

    YanıtlaSil
  10. @luna.. şimdi watsonsın as mağazaları varmış çok satış olan bahariye, optimum, cevahir gibi mağazalar.. muhtemelen sadece bunlarda vardır. watsonstwiterdan ayrıntılı bilgi verir sanırım.

    YanıtlaSil
  11. @özge.. luna'ya da yazdım watsonsın çok satış yapan mağazalarına öncelik vermiş olabilirler benim de aradığım başka bir ürünü cadde mağazası bizde yok onlara gelmiştir demişti.

    YanıtlaSil
  12. @renklimasallar.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  13. @naslı.. başka bir yorum gelmemiş canım..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...