4 Mayıs 2013

Haftasonu Ojesi Gabrini Neon N05..

Günaydın, herkese çok uzun ve mutlu bir pazar günü diliyorum. Haftasonu şerefine Gabrini'nin birbirinden güzel neonlarından 05 numara yeşil bir renk sürdüm. Çoğu neon oje mat bitişli iken bu gayet parlak kaldı. Mat bitişli neon ojelerin kuruma hızı çok iyidir, bunun da fena olmadı 10 dakika sonra çantamı almış evden çıkıyordum. Daha önce de yazmıştım ama bu seriye denk gelirseniz biryerlerde hepsini alın, memnun kalacaksınız.





Günün ig kareleri..

Sevgiler..

4 yorum:

  1. sana ne sürsen yakışıyor da bu neon yeşil bir tuhaf renk kiminde bas bas bağırıyor kiminde çok doğal duruyor anlamadım gitti=))

    YanıtlaSil
  2. @begumsalurvan.. Teşekkürler sanırım bende alıştınız her renge sanırım ondan :))

    YanıtlaSil
  3. sıla kozmetikten mi aldın
    ?

    YanıtlaSil
  4. @birmakyajbloguyazarı.. Evet ama birkaç yerde daha gördüm..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...