23 Mayıs 2013

Günün Ojesi Golden Rose Rich Color 32..

Günaydın. Günün ojesi bu aralar bir atak gerçekleştirip, bir sürü yeni koleksiyon çıkaran Golden Rose'un yenilenen Rich Color serisinden. 32 Numara diye düşünüyorum çünkü şişenin arkasındaki ürün etiketine numara basılmamış. O nedenle şişenin altında bir numara buldum ve odur diye düşündüm, ama kontrol edeceğim yeniden yarın. 

 O kadar güzel bir mavi ki koyu renk olmasına rağmen sürmeden yapamadım. Üstelik de güneşte çok güzel de parlıyor. Sürümünün büyük ve geniş fırçasından ötürü ne kadar kolay olduğunu tahmin edersiniz, neredeyse dizi seyrederken bakmadan falan sürüyorum. Şaşılacak kadar çabuk kurudu.

 Günün armparty detayları..

 Günün süslü ilk ig karesi..

Günün ikinci süslü ig karesi.. Sallantılı yüzük merakım devam ediyor evet..

Biraz sonra bir iş için dışarı çıkacağım ve doğruca Carrefour İçerenköy AVM'ye gidip Golden Rose standını talan etmeyi düşünüyorum. 
Sevgiler..


6 yorum:

  1. merhaba canım ojenin rengi çok canlı çok güzel. bende alamayılıyım :) bu arada benim bloğumada beklerim

    YanıtlaSil
  2. @gizemsolak.. izlemeye aldım blogunu.. :-))

    YanıtlaSil
  3. @senabilen.. dimiiii.. :-)))

    YanıtlaSil
  4. Numarası 32 değil 32 mor :)

    YanıtlaSil
  5. @birmakyajbloguyazarı.. Biliyorum hatta bugün baktım ama yine unuttum 46 ydı galiba :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...