7 Mayıs 2013

Günün Ojesi.. Golden Rose 38 Numara..

Günaydın. Geç de olsa internetimize kavuştuk. Bütün işimiz netle ilgili olduğu için onsuz kalmak çok zor, keyfi gezinmeler hariç hiç bir iş de yapılamıyor. O nedenle ben de yazmayı planladığım hiç bir yazıyı da yazamadım. Cuma günü Golden Rose'dan aldığım çok keyifli bir paketten bahsedecektim dün ama hepsi bugüne kaldı. Öncelikle paketten çıkan güzel ojelerden birinden bahsedeyim hemen, yeni yaz ojelerinden 38 numara lila rengi. Bunu çok zevkle sürdüm, dün sürdüğüm oje tek katta kapatmıştı ancak buna 2 kat kesinlikle gerekiyor. Çizgi izi yapacakmış gibi duruyor ama kuruyunca o izler de geçti.

Resimde renk mavi-lila karışımı gibi de çıkmış ama aslında tam bir lila..

 Günün yüzükleri..


Günün ig karesi de burada..

Golden Rose bu ara baya bir atak yaptı, gönderilen paketten çıkan diğer iki üründen de çok memnun kaldım, hemen bir sonraki yazıda da onlardan bahsedeceğim zaten.
Sevgiler..

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...