28 Mayıs 2013

Claire's Alışverişi..

Bu aralar her gittiğim yerde bir indirim olduğu için almalara doyamadım sanırım. Son olarak da Maltepe CarrefourSA içindeki Claire's  AVM içinde yeni bir yere taşınacakmış, o nedenle her şeyde %70 indirim yapmış. Ben de bu indirimden yararlanıp bir sürü şey alıverdim.

Toplu halde; Love yazılı turuncu makyaj çantasına bayıldım, büyük olasılıkla hediye veririm bunu diye düşündüm. Turuncu manyaklığım devam ediyor, bir adet gloss ve oje aldım tanesi 1 TL. Çiçekli küpeleri yazlıkta takacağım, 3 TL. gibiydi sanırım. Kırmızı incili telefon kabı 10 TL.'ye düşmüş. Bunun benzerleri 50 TL'ye satılıyor. Şu Hello Kitty yüzük serisini niye aldım hiç fikrim yok, ok şeklinde olanı takarım diye düşündüm.

Kılıfın taşları düşmez  diye umuyorum bu arada.. Kontrol ettim gerçi..

Küpeler şöyle askılı yazlık bir elbise ile iyi gidecektir.

Lipgloss'u denedim, çok yapışkan geldi bana ayrıca yazmam herhalde bakalım.

Yüzükler şimdi bakınca çok komik, bir tek ok işaretini kullanacağım. 

En sevdiğim telefon kılıfı ile birlikte bu çanta oldu.

Claire's'e yolunuz düşerse uğrayın, sık sık indirime girer ve zaten normalde de uygun fiyatlı güzel ürünleri vardır.
Sevgiler..

12 yorum:

  1. Güzel paylaşımlar ancak blogunuzun temasını biraz değiştirseniz. Çok sıkışık gibi duruyor. Diğer bloglar geniş geniş temalara sahip nasıl oluyor gerçi bilmiyorum ama... Telefon ile mi çekim yapıyorsunuz :(

    YanıtlaSil
  2. temayı daha yeni değiştirdim fena olmadı sanki..benden daha fazla sıkışık bloglar da var.. bazen telefonla çekiyorum evet..

    YanıtlaSil
  3. Böyle kapaklı ojelerden bir kere gördüm bir daha görmedim.Çok güzel bir yeşil vardı, aklım hala onda.
    Sanırım aynı ojeden ben de almıştım, çok güzel bir bal kabağı rengi ^^

    YanıtlaSil
  4. @ırmak..bu puantiyeli kapaklılardan 2 tane daha var bende hepsinin rengi çok güzeldi.. bunu daha sürmedim bakalım nasıl olacak ama tam da yaz rengi :-))

    YanıtlaSil
  5. çok güzel banada yakınmış keşke ugrasaydım bende güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  6. bu tip alışverişlere bayılıyorum sonra aldıklarıma bakmaya doyamıyorum çok tatlılar :)

    YanıtlaSil
  7. @cansuandıç.. sanırım kapanmıştır artık ama yeniden açılacakmış.. teşekkürler..:-))

    YanıtlaSil
  8. @BÜTÜ... aynen ben de öyle..:-)) çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
  9. @kumralkızdan.. Evet hediye gidecek o beğenilmesine sevindim :))

    YanıtlaSil
  10. şimdi o hediye bana geliyor :)

    YanıtlaSil
  11. @littlebutterfly.. hadi bakalım yolla evrene bunu.. :-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...