12 Mayıs 2013

Günün Ojesi Avon Speed Dry Mambo Melon ve Leopar Nail Art..

Günaydın yeni haftanız çok mutlu olsun. Bugün tırnaklarımda çok tatlı ojeler ve ondan da tatlı bir nail art çalışması var. Dün akşam bize ziyarete gelen sevgili yeğenim tarafından yapıldı, kendisi çok marifetli bu konuda. O kadar çok sevdim ki dünden beri durup durup tırnaklarıma bakıyorum.

Bir de yapması o kadar kolaymış kii aslında tabi başkası yaparken kolay görünüyor ama ben yapmaya gelince tıss..

Özellikle neon renkleri seçtik ki güzelliği iyice belli olsun diye.. Kullanılan ojeler China Glaze Orange Knockout ve Gabrini neon serisi.

Tek başına Avon Mambo Melon ve duruşu. Biraz kıvamlı bir oje, ince katlar halinde sürerseniz ve ikinci katı sürmeden kurumasını beklerseniz daha iyi olur.

 Cumartesi kadıköy'de bulup aldığım dal yüzük, çok ince umarım kırılmaz..

 Günün ig karesi..
Günün ig karesi.

Yeğenim buradayken hazır bol bol nailart yaptıracağım kendisine, hatta bu akşam cupcake yaparız diye konuşmuştuk ama her an aklmız başka bir şeye de kayabilir.

15 yorum:

  1. Aaaa çok cici olmuş çok sevdim eline sağlık cnm <3

    YanıtlaSil
  2. @naslı.. teşekkürler Nazlıcım..:-))

    YanıtlaSil
  3. çok eğlenceli olmuş! çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  4. Herzamanki gibi süper:)
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. keşke yapılışını da çekseydiniz tatlım

    YanıtlaSil
  6. cupcake lütfen çok şeker duruyor
    Sevgiler, hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. @tuğçedemir.. Renkli renkli bayıldım ben de teşekkürler..

    YanıtlaSil
  8. @şebnemkayaol.. Teşekkürler canım öpüyorum sevgiler :))

    YanıtlaSil
  9. @darkolivee.. Video çekmiyorum şimdilik resimle de çok anlamlı olmazdı ama bu akşam yenisini yaparken çekelim o zaman

    YanıtlaSil
  10. @hazrlçelik.. Cıpcake tamamdır o zaman ;))

    YanıtlaSil
  11. @ırmak.. Teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  12. Yiğenin de çok marifetliymiş :)

    YanıtlaSil
  13. @birmakyajbloguyazarı.. Evet kesinlikle öyle hele ki benden kesin yetenekli :))

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel olmuş canım.Cupcake deme bayılırım.Beğenmediğim Cupcake manikürü olmadı daha :)

    YanıtlaSil
  15. @makyajkelebeği.. teşekkürler.. cupcake yapamadık bugüne ama yarına işallah bakalım..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...