20 Mayıs 2013

Günün Ojesi FlorMar M01 üstü Golden Rose Jolly Jewels123..

Günaydın, herkese iyi haftalar. Haftanın ilk gününde FlorMar'ın çok sevdiğim mat serisinin beyazı üzerine hafta sonu yeni aldığım Golden Rose Jolly Jewels koleksiyonundan 123 numarayı uyguladım. 


 Golden Rose Jolly Jewels 123 numara içinde siyah-beyaz simlerden oluşan tabanı şeffaf bir oje. Siyahın üzerinde mi beyazın üzerinde mi daha iyi durur derken önce beyaz üzerinde denemeye karar verdim, ortaya böyle Dalmaçyalı bir görüntü çıktı.

Hafta sonu yeni yüzükler aldım evet..

 Armparty..

Günün ig karesi..

Hava çok güzel ve bol güneşli olduğu için siyah üzerine veya başka bir renk üzerinde deneme işini artık başka bir zaman bırakıyorum. Genel olaraj Jolly Jewels koleksiyonu içinde sevdiğim bir oje oldu 123 numara. Simleri fırçaya kolay geldi ve tırnakta eşit dağıldı. Bu koleksiyondan yeni renkler çıktıkça almaya devam edeceğim sanırım.
Sevgiler..

10 yorum:

  1. Çok değişik bir güzellik olmuş.Siyah üzerinde de çok güzel görüneceğine eminim :)

    YanıtlaSil
  2. @makyajkelebeği.. ben de öyle düşünüyorum ama artık kışa doğru denerim bunu..

    YanıtlaSil
  3. yine şıkır şıkırsın :D

    YanıtlaSil
  4. @littlebutterfly.. :-)) teşekkürler canım..

    YanıtlaSil
  5. Ay bu Jolly Jewels çok hoşmuş, hemen gidip alasım geldi :)

    YanıtlaSil
  6. Ojelerine bayıldımmmmm..Takıların desen şıkır şıkır çok hoş canımm:)

    YanıtlaSil
  7. @Ire.. evet çok hoş renkleri var.. 110 veya 115 i özellikle tavsiye ederim..

    YanıtlaSil
  8. @kübraaltıntaş.. çok teşekkürler..:-))

    YanıtlaSil
  9. Hem ojelerin hem takıların çok güzel olmuş ♥
    Sıkıntı yok çok iyiymiş haha :)

    YanıtlaSil
  10. @j.d.. özellikle ona bayıldım ben de.. teşekkürler ..:-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...