9 Mayıs 2013

Nisan Ayı Bitenler...

Nisan ayı içerisinde ummadığım kadar ürün bitti. Bittikçe de yenileri açıldı çok mutluyum tabi. Şimdi bakalım tek tek neler bitmiş, neler çöpe gitmiş, neler almaya değer, neler alınmasa da olurmuş..



Öncelikle evde her türlü markanın küçük çapta bir aseton stoğu olduğunu söyleyeyim. Bir ara aseton yasaklandı yasaklanacak dendi ya hah işte ben o ara ne kadar aseton varsa almıştım, hala kullanıyorum. Benri genel olarak memnun kaldığım bir marka bunun bir de koyu renk ojeler için olanı da var ama ben henüz denemedim. (büyük şok!!) Hemen yanında Acnecinamide markasının sivilce mendilleri var, çok da önemli bir ürün değil ama bütün seriyi aynı anda kullanmak isterseniz alınabilir. Bunun bir benzeri Rossmann'da da var. Avon Argan yağlı saç kreminden çok memnundum, saçlarımı yumuşakcık yapıyor. Yeniden alabilirim. Yine Avon topuk temizleme pedleri, zor bitirdim, son derece gereksiz bir ürün bence. Rosense gül suyu baş toniğim, yedekleri var tabi..

Bir aseton daha bu sefer Agiss marka, Kadıköy'den alındı, temizlemesinden memnunum. Yves Rocher hindistan cevizli mini boy eau de toilette, kokusu harika ama kalıcı değil. Yine de yeniden alabilirim. Bu ay bitirdiğime en çok üzüldüğüm ürün Rival de Loop Age performans oldu, Bunun yazısını ayrıca yazacağım ve ne yazık ki Rossmann'da yenisini bulamadım. Belki o anda yoktu yeniden bakacağım tabi. Kutulardan gelen Toni&Guy saç onarıcı bakım kremi, olsa da olur olmasa da. I Love.. Lemon&Lime duş jeli, koku harika ama kalmıyor, daha duştayken geçiyor. daha iyi duş jelleri kullanmıştım. Avon saç uçlarını onarıcı yağ, saçlarım uzun olmadığı için sanırım çok randıman alamadım bundan kararsızım. Zaten Argan yağlı olanı daha çok seviyorum ki aldım onun yenisini.


Clinique High Impact Mascara, deneme boyu, birkaç kez kullandım ve gözümü acaip derecede yakıyor dayanılır gibi değil, maalesef ya çöpe ya da birisine gidecek. Nonique yüz yıkama köpüğü, anti-aging etkili olması çok iyi, ayrıca yumuşacık yapan bir köpük ama elimde o kadar çok ama o kadar çok var ki alamayacağım. Acnecinamide jel krem, yedeği açıldı bile ve yazısı da gelecek.  Dior nemlendirici peeling, dokusu, nem vermesi falan güzel ama kokusu çok kötü ve çok da pahalı bir daha alınmayacak. Sephora age- defying göz kremi, memnun kaldım nemlendirmesi falan iyi geldi bana. ama morluk ve torbalara etkisi yok. Nars makyaj bazı tester, fena bir baz değil ama benim yüzümü çok parlatıyor. Büyük boyu da var bende birisine vereceğim onu da. Dior aydınlatıcı baz, bu da fena değil ama elimde muadilleri var o kadar para veremeyeceğim. Aveseena China Doll gece kremi, sonbaharda mutlaka yenisini alacağım. 
En altta duran palet M&S'dan alınma mağazanın kendi markası olan St. Michael'e ait, ama o kadar çok kullandım ve o kadar çok eskidi ki artık çöpe gidiyor.
Paletin içi de bu şekilde, gördüğünüz gibi baya bir hırpaladım kendisini zamanında..
Gratis'in getirdiği diş macunlarından beyazlatıcı olan tadı ve performansı fena değil ama Arms&Hammer'dan daha çok memnun kaldım. Her ikisinin de stokları sağlam. Bioderma Sebium Global, yazısı gelecek ama çok da bayılmadım kendisine. Barielle manikür peelingi, seviyorum ama gereklimi bilemiyorum. CK Beauty parfüm testerı, çok sevemedim. Markasını okuyamadığım bir şampuan testerı daha, fırça yıkamak için kullandım saçlarımı çok sertleştirdi. Adını hatırlayamadığım bir Nars kalem ruj, benzer renklerim var. Bir sürü Avon ve muhlelif marka fırça, çok eskidiler ve çöpe gittiler.


Bir sürü tester içlerinden en sevdiğim Rossmann'dan aldıklarım oldu, Synergen sivilce karşıtı maske ve Rival de Loop nemlendirici maskeyi severek kullanıyorum. Clinique all about eyes tester, çok büyük bir etkisini göremedim. La ligne el sabunu, 1.5 TL. falan olması lazım bu paketlerin alıp alıp yedekliyorum. Arkada bir Dior tester daha var ama neydi unuttum gerçekten, sanırım göz kremiydi kullanmıştım çünkü ama kararsızım çünkü daha uygun fiyatlara aynı işi yapan markalar var.


Disk pamukları yiyorum sanırım günde en az 10-15 tane kullanılıyor, dolayısı ile 1 hafta ancak dayanıyor.

Bunu Rossmann ziyaretimde almıştım, Lilibe marka disk pamuk, çok memnun kaldım. En kısa zamanda gidip yedekleyeceğim.

Bu ayın daha bitenleri de işte böyleydi, önümüzdeki ay daha çok şey bitmesi ve yenilerinin gelmesi dileği ile..
Sevgiler..

12 yorum:

  1. Ne guzel ne cok urun bitmiş okudukça ben rahatladım darısı basıma :)

    YanıtlaSil
  2. @palatosun.. teşekkürler canım darısı hepimiz başına..:-))

    YanıtlaSil
  3. sayfadaki fotograflari goremiyorum ilginc *-* sephora goz kremi diyince aklima geldi audreycim hatirlarsan ocakta bir indirim yapmisti bende yastoo gozkremi almistim yaklasik bir aydir cok duzenli kullaniyorum inanirmisin morluk filan hicbisey kalmadi, acayip bisey ya sisligi almiyor ama morluk gitti soyliyim dedim ve kokusu muhtesem

    YanıtlaSil
  4. bir günde nasıl 10-15 pamuk kullanılıyor (yeniyor)

    YanıtlaSil
  5. Pamukları görünce şaşırdım ne güzel bitirmissin dediğin gibi çok çabuk bitiyorlar resmen yiyoruz (:Arms&Hammer aklımdaydı bugün baktım ama 14TL'idi düşen fiyatı varmıydı bilemem ama düşse düşse istediğim fiyata düşmicekti :)Bende aynı şekilde İsananın krem rolonunu uzun zamandır göremiyorum hasret kaldım niye böyle bir getirip bi getirmiyor rossman anlamıyorum!!:/

    YanıtlaSil
  6. ben bu ay sadece içinde 20 adet olan pamuk bitirdim :) naptın sen böylee :)) Sevgiler, hazioz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. @gülbeşeker.. sayfada bildiğim kadarıyla bir problem yok ama bazen googleın azizliği oluyor öyle.. yesto..'nun hangi serisi acaba dediğin.. carrot, cucumber ve berries var..

    YanıtlaSil
  8. @birmakyajbloguyazarı.. her bir işlem için ayrı pamuk kullanıyorum.. yüz makyajı, tonik, göz makyajı, oje çıkarma falan sabahh da yapılıyor tabi bunlar bir posta :-))

    YanıtlaSil
  9. @kokoş..Arms&hammer %40 indirimde bu hafta sonu anneler günü şerefine alacaksan kaçırma ben bir tane aldım bile.. yine bakıcam rossmanna da tabi o krem için..

    YanıtlaSil
  10. @hazelçelik.. aa ne kadar az öyle makyajını nasıl temizliyorsun sen??

    YanıtlaSil
  11. @gülbeşeker.. Bundan sonraki hedefim o olabilir o zaman :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...