22 Mayıs 2012

Gezgo'da espadril fırtınası..

Uzun zamandır bloglarda gezgo'dan  yapılan alışverişleri zevkle okuyorum. Genelde herkesin memnun kaldığı da aklımda kalmış. Ama ben alışveriş yapamıyorum siteden çünkü denemeden ayakkabı alamam. Sağ ayağımın üstünden taa lisedeyken bir araba geçtiğinden beri o ayağım hafifçe şiş kaldı, bu nedenle de denemeden aldığım ayakkabı mutlaka ayağımın üstünü sıkar. Ama küçüklüğümden beri espadril giymeyi de çok severim, espadriller 2 senedir yine trend olmaya başladılar. Giymesi rahat, her kıyafetle uyan, zevkli ayakkabılardır espadriller.
Gezgo'da sezona uygun değişik renklerde bir espadril serisi çıkarmış,  yazla beraber sürekli yenilenen modeller arasına bir klasik olan ''espada '' modelini de 7 ayrı renk 36 numaradan 40 numaraya varan seçenekleriyle sunuyor.  Bakmak, incelemek istiyorsanız şöyle buyurun..





Özellikle yeşil ve kırmızıyı çok beğendim ben.. Siz ne dersiniz.??
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...