29 Mayıs 2012

Günün ojesi.. Pastel Grapefruit..

Günaydın.. Herkesi kokulu oje çılgınlığı sardı biliyorsunuz. Hafta sonu sürdüğüm çukulata-kahve dışında kokular uzun süre kalıcı olmamakla birlikte hem denemek için hem de renkleri çok beğendiğim için sırayla sürüyorum yeni kokulu ojeleri. Bugün de pembe renkli ve greyfurt kokulu olan 01 numarayı sürdüm. Renk çok tatlı, böyle bir mercan-pembe arası bir renk. Yanlız ojelerde bir çizgi yapma sorunu var ve en az 3 kat sürmeden istediğim homojen rengi elde edemedim bir türlü. Kokusu sürüp kurumaya başladıktan sonra gelmeye başlıyor ve bir süre diyelim 2-3 saat yoğun şekilde kokuyor. Daha sonra, tabi elleri de yıkadıktan sonra koku kayboluyor.
Şimdi görsellere gelelim..






Üç kat sürülmüş olmasına rağmen sanki hala ton farkı var gibi geldi bana. Ama daha fazla kat da süremedim artık sonra çok zor çıkıyor.
Sevgiler..

3 yorum:

  1. Beautiful color!!!
    Take a look on my blog and if you like we can follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  2. bunun rengi çok güzelmiş, peki kokusu nasıl?

    YanıtlaSil
  3. Suruldugu zaman 1-2 saat cok guzel kokuyor ama ellerini yikayinca falan gidiyor koku

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...