17 Mayıs 2012

Hergüne bir CG... Harvest Moon

Bugünkü China Glaze ojemiz dün yazdığım gibi uzun zamandır peşinde olduğum Hunger Games koleksiyonundan Harvest Moon. Ojenin rengi hakikaten tam ayın o tuhaf, değişik kırmızı rengini andırıyor. Hunger Games kitaplarını okumadığım ve filmi de seyretmediğim için adın başka bir anlamı varmı konuyla bağlantılı bilemiyorum. Ama ben rengi beğendim. Şu ana kadar Hunger Games koleksiyonundan 4 renk almış bulunmaktayım. 2 tanesini sürdüm, diğer ikisini de yarın ve Pazartesi günü süreceğim. Şimdi renge bakalım..


Ojenin 2 kat sürülmüş hali..




Ojenin güneş ışığında rengi..



Ojenin 3 kat sürülmüş hali..

Daha önce de Riveting'i sürmüştüm. O hakikaten tam bir güneş rengiydi. Şimdiye kadar aldıklarım içinde faovorim de şimdilik Riveting. Yarın Agro ile karşınızda olacağım..
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...