28 Mayıs 2012

Sally Hansen Ojelerim..

Günaydın.. Bugün pek günaydınlık hava yok hala kapkaranlık ama biz içimizi ferah ve güneşli tutalım.. Şimdi bir süre önce Nimo Stylo blogunda ki kendisi çok sevdiğim bir blog, Sally Hansen çekilişine katılmıştım.  Sally Hansen'in Prabal Gurung için özel tasarladığı iki renk için yarışmaya katıldık ve firma da benim "el ve tırnak bakımının önemi" üzerine yazdığım cümleyi diğer iki kişi ile birlikte en iyi anlatım cümlesi seçmiş.


Sonuçta Ojeler cuma günü elime ulaştı. İki adet harika renk. Sally Hansen ojelerin biliyorsunuz fırça yapısı çok değişiktir diğer ojelere göre ve bir harekette ojeyi bütün tırnağa sürebilirsiniz, bu bakımdan çok beğeniyorum bu markayı. Ancak daha önce kullandığımda havuzda problem yaşamıştım, ojeler her havuza girişimde uçlarından çıktı ve mat mat oldu. En sonunda tamamen çıkarmak zorunda kalmıştım. Bu problem denizde yaşanmıyor, sanırım havuzdaki klor seviyesinden oldu bu olay. Neyse bu sorunu da top coat ile çözeceğiz artık.





İşte bu şahane şey Green tea..






Bu da Cherry Chery, Bang Bang.. Ne kadar güzeller değilmi..

Sevgiler...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...